logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۳۷۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان:

مسائل و مشکلات کشور با تفکرات بسیجی قابل حل است

مسائل-و-مشکلات-کشور-با-تفکرات-بسیجی-قابل-حل-است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه هفته بسیج بهانه برای رجوع به تفکر، تبیین و شناخت درست این مطلب است گفت: مشکلات کشور با تفرات بسیجی قابل حل است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ابوالفضل رفیعی در روز پنج شنبه در نشست بصیرتی مدیران کل استان در قالب طرح جهاد تبیین با بیان اینکه حل مسائل و مشکلات کشور در گرو فرهنگ بسیج است و قطعا اگر این فرهنگ در سراسر کشور در تمام مدیریت‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها نهادینه شود قطعا مشکلات کشور قابل حل خواهد بود گفت:  با رجوع به فرهنگ بسیج جایگاه واقعی کشور در سیر تمدن سازی پیش خواهد رفت.

بیشتر بخوانید

وی گفت: هفته بسیج را خدمت تمام بزرگواران عرض می‌کنیم که قطعا تک تک عزیزان لباس مقدس بسیجی را بر تن دارند و لباس بسیجی لباسی بوده که برگرفته از فرهنگ و گفتمان و تفکر بسیجی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان عنوان کرد: هفته بسیج بهانه‌ای برای رجوع به تفکر، تبیین و شناخت درست این مطلب است باید در نظر داشت جهاد تبیین جنگ ترکیبی دشمن در حوزه‌های مختلف بوده که برنامه‌ریزی شده و اجرا می‌شود.

رفیعی ابراز کرد: باید بیشتر از این درباره جهاد تبیین بررسی‌های لازم صورت می‌گرفت و نیازمندیم در موضوعات مختلف جلسات مختلف درباره جهاد تبیین به شکل و طرق مختلف در جامعه برگزار شود.

وی اضافه کرد: موضوعی که با آن روبرو هستیم دشمن با جنگ ترکیبی است که مهمترین آن جنگ شناختی بوده و دشمن سعی دارد با تغییر در شناخت ارزش‌ها و باورهای نسل جدید خلل کشور ایجاد کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر