logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۳۷۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول بسیج دانش آموزی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

حضور ۲ هزار رو ۵۰ نفر دانش آموز از استان زنجان در اردو راهیان نور

حضور-۲-هزار-رو-۵۰-نفر-دانش-آموز-از-استان-زنجان-در-اردو-راهیان-نور-
مسئول بسیج دانش آموزی استان زنجان با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در نسل‌های جدید انقلاب برنامه‌های متعددی در قالب اردو در نظر گرفته شده است گفت: ۲ هزار رو ۵۰ نفر دانش آموز از استان زنجان در اردو راهیان نور حضور خواهند داشت.

هادی توفیقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه اردوهای راهیان نور با هدف انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی دانش آموزان با مناطق عملیاتی جنوب و ایثارگری‌هایی که رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس انجام داده‌اند در نظر گرفته شده است گفت: به منظور بالا بردن سطح آگاهی دانش آموزان از جنگ ترکیبی دشمن با همکاری آموزش و پرورش اردوی راهیان نور برای دانش آموزان برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در استان زنجان در دو بازده زمانی اعزام دانش آموزان جزو برنامه است که اعزام واحد خواهران در آذرماه و واحد برادران در بهمن ماه سال جاری در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج دانش آموزی استان زنجان عنوان کرد: در هر دوره ۱۸ دستگاه اتوبوس اعزام در قالب راهیان نور و اعزام نفرات به جنوب کشور خواهیم داشت.

مسئول بسیج دانش آموزی استان زنجان ابراز کرد: در مجموع ۳۷ دستگاه اتوبوس اعزام به مناطق جنوب کشور برای بازدید از مناطق جنگی برای دانش آموزان از استان زنجان برای سالجاری در نظر گرفته شده است.

توفیقی گفت: امسال علاوه بر برنامه راهیان نور راهیان پیشرفت نیز جزو برنامه می‌باشد که برای استفاده بهتر از برنامه بازدید از کارخانه کشتی سازی هم در برنامه آمده است.

وی گفت: دانش آموزان استان زنجان از مناطقی چون یادمان‌های علقمه، شلمچه، موزه خرمشهر و حضور در رزمایش افلاکیان حضور خواهند داشت و سعی شده در جهت ارتقا کیفی اردو ها نیز تلاش شود.

مسئول بسیج دانش آموزی استان زنجان تاکید کرد: در هر دوره ۶ دستگاه اتوبوس در نظر گرفته می‌شود که در هر اتوبوس یک راوی، یک طلبه در کنار آن سه فرهنگی نیز به عنوان مربیان کار تربیتی در  اتوبوس حضور خواهند داشت و در طول مسیر فعالیت‌های فرهنگی از جمله مسابقات اجرا می‌شود.

توفیقی افزود: طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده ۲ هزار رو ۵۰ نفر دانش آموز از استان زنجان اعزام می‌شوند.

وی گفت: امسال برای اعزام دانش آموزان به جنوب کشور در قالب راهیان نور ۱۹ دستگاه خواهر و ۱۸ دستگاه برادر حضور خواهند داشت.

مسئول بسیج دانش آموزی استان زنجان تصریح کرد: تاریخ اعزام اولین گروه راهیان نور از استان گروه اول ۲ آذرماه، گروه دوم ۷ و اعزام سوم ۱۲ آذرماه سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر