logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۳۷۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سردار طهماسبی:

بسیج نماد استقامت و ایثار است

بسیج-نماد-استقامت-و-ایثار-است-
جانشین فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه بسیج نماد استقامت و ایثار است،گفت:بسیجیان برای اجر معنوی و رضای خدا پا در میدان جنگ گذاشتند و خالصانه جنگیدند و دفاع کردند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از خبرگزاری بسیج؛ یادواره شهدای روستای باغدره با حضورسردار طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه استان و به همت حوزه مقاومت بسیج ولایت سپاه ناحیه خرمدره برگزارشد.

بیشتر بخوانید

در این مراسم سردار طهماسبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته بسیج اظهار داشت: جنایات صهیونیست‌ها در غزه دل هر انسانی را به درد می‌آورد و امروز می‌بینیم همه مردم جنایات وحشیگرانه صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنند.

وی با بیان اینکه به فرموده معظم له زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست،گفت: هدف از برگزاری یادواره ها زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

این مسئول با بیان اینکه بسیج نماد استقامت و ایثار است،عنوان کرد:بسیجیان برای اجر معنوی و رضای خدا پا در میدان جنگ گذاشتند و خالصانه جنگیدند و دفاع کردند.

سردار طهماسبی با بیان اینکه بسیج به فرمان امام خمینی(ره)  در سال 58 تشکیل شد،بیان کرد: ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی در مقابل کل کشورهای غربی و آمریکای متجاوز ایستادند.

وی تصریح کرد: بسیج غیر از فرهنگ ایثار و شهادت شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی را به تمام جهانیان ثابت کرده است.

 جانشین فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه هدف دشمن از راه اندازی جنگ نرم و جنگ شناختی تسلط بر افکار و عقاید جوانان است،عنوان کرد: دشمن با سیاه نمایی و دروغ بدنبال تشویش اذهان عمومی است.

این مسئول با بیان اینکه انتخابات مظهر قدرت ملی است که باید  تقویت شود،گفت: برای مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای خواهیم رفت و توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر