logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۳۷۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه در گفتگو با موج‌رسا:

مردم با بصیرت خود سبب شکست امپراطوری دروغ شدند

مردم-با-بصیرت-خود-سبب-شکست-امپراطوری-دروغ-شدند
امام جمعه سلطانیه گفت: با همه تلاش‌های دشمن، رهبری‌های مقام معظم رهبری و بصیرت مردم سبب شکست امپراطوری دروغ رسانه‌های استکباری شد تا یک بار دیگر دشمن از ملت انقلابی سیلی بخورد.

حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اینکه دشمن در اغتشاشات سال گذشته از یک جنگ ترکیبی استفاده می‌کرد و به طوری که در پیشبرد اهداف خود ترور، خرابکاری، اغتشاش و کشف حجاب، شایعه و دروغ برای تسخیر اراده‌ها را به کار برد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در جنگ اراده‌ها و جنگ شناختی خبری از تیر و تفنگ و موشک نیست بلکه دشمن با خبر، تحلیل و گزارش ذهن انسان را بمباران می‌کند و تلاش می‌کند آنگونه که او می خواهد، مردم فکر کنند و عمل نمایند، افزود: لذا دشمنان در اغتشاشات سال گذشته از دروغ و شایعه پراکنی هم استفاده می‌کرد و دروغ تکنیک دشمنان در جنگ شناختی بود، بطوری که دشمن در ۲۵ روز آغازین اغتشاشات ۱۷ هزار دروغ بر علیه ایران منتشر کرد. 

امام جمعه سلطانیه گفت: با همه تلاش‌های دشمن، هدایت‌ها و رهبری‌های مقام معظم رهبری، بصیرت مردم، دشمن شناسی مردم و عدم همراهی با دشمنان، آشکار شدن اهداف دشمنان، ترور و شهادت جوانان بسیجی و مدافع امنیت و حمله به شاهچراغ موجب رسوایی و شکست امپراطوری دروغ رسانه‌های استکباری شد تا یک بار دیگر دشمن از ملت انقلابی سیلی خورد. 

وی تصریح کرد: راه نجات در جنگ شناختی دشمن عمل به دستور قرآن است که فرمود اگر فاسقی خبری آورد درباره آن تحقیق کنید و حقیقتا رسانه‌ها و شبکه‌های استکباری مصداق کامل فاسق هستند.

حجت‌الاسلام حسینی‌نسب اذعان کرد: باید توجه داشت که جامعه شایعه‌پذیر متزلزل می‌شود و ثبات و پایدار نخواهد بود. 

وی ادامه داد: از طرفی حضور پرشور و بر اساس برآوردها افزایش چشمگیر حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن سال گذشته دشمن را مایوس کرد و با همه تلاش‌هایی که دشمنان برای سالگرد اغتشاشات داشتند، هیچ اتفاقی در کشور نیفتاد و این هم بیانگر دشمن شناسی مردم و عدم همراهی با دشمنان بود که البته نباید جهاد تبیین و روشنگری‌های که در طول یکسال اتفاق افتاد هم نادیده گرفته شود که این نشانگر اهمیت جهاد تبیین است که مقام معظم رهبری فرمود اگر ما تبیین نکنیم دشمن تحریف خواهد کرد.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به اینکه در سال گذشته با مرگ مهسا امینی و یا هر زمان دیگر و هر شخصی دیگر به هر نحوی کشته شود دشمنان به دنبال ناامن نشان‌دادن کشور هستند و به‌ نظام ربط می‌دهند، گفت: در حالی که هیچ کجای دنیا آن را به‌نظام ربط نمی‌دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر