logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۳۷۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

ساترا بسته‌ای از فیلم‌ها و سریال‌های فلسطینی را در اختیار نمایش‌خانگی قرار داد

ساترا-بسته‌ای-از-فیلم‌ها-و-سریال‌های-فلسطینی-را-در-اختیار-نمایش‌خانگی-قرار-داد
ساترا بسته محتوایی فلسطین را در دو قالب‌ فیلم و سریال در اختیار رسانه‌های دارای مجوز از سازمان تنظیم و مقررات صوت و تصویر فراگیر می‌گذارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»نظر به ضرورت حمایت از توسعه محتوای سالم در رسانه‌های دارای مجوز از ساترا و ترویج فرهنگ مقاومت در فضای مجازی، این سازمان درنظر دارد بسته محتوایی فلسطین را در دو قالب‌ فیلم و سریال منطبق بر مبنای نظام رتبه‌بندی در اختیار رسانه‌های دارای مجوز قرار دهد.

بیشتر بخوانید

این بسته محتوایی شامل مجموعه‌های تلویزیونی «چشمان آبی زهرا» در هفت قسمت، «وفا» در 12 قسمت و فیلم‌های سینمایی «بازمانده» (بازگشت به حیفا)، «شکارچی شنبه» و «برگی برای زیتون» است.

گفتنی است تولید هرگونه محتوا که در راستای مخالفت با رژیم صهیونیستی و تقبیح اقدامات آن باشد، منجر به اعطای امتیاز مثبت در نظام رتبه‌بندی رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت این بسته محتوایی یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88345199 داخلی 448 و 327 تماس بگیرند.

طی یک‌سال گذشته نزدیک به 3 هزار قسمت محتوای سریال، تله فیلم، فیلم سینمایی و برنامه تلویزیونی از سوی سازمان صدا و سیما در اختیار سکوهای دارای مجوز از ساترا قرار گرفته است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر