logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۳۷۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

مصوبه‌ه‎ای مهم برای بازنشستگان

مصوبه‌ه‎ای-مهم-برای-بازنشستگان
«متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان»،‌ «لایحه بودجه ۱۴۰۳»،‌ « رزمایش تاکتیکی نیروی زمینی سپاه» و «انتخابات ۱۴۰۲» از موضوعات مهم خبری سی‌اُم آبان‌ماه ۱۴۰۲ حوزه سیاست بود که می‌توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» فلسفه اهم از انسان، هستی، فلسفه اخلاق، علم اجتماعی، هنر و معماری به ویژه فلسفه های مضاف توجه کرد، افزود: علامه طباطبایی احیاگر معارف الهی در دوران معاصر است، فیلسوف، مفسر، متکلم، محدث، ریاضی دان و به معنای واقعی کلمه عالم واصلی است که به خود رسیده و در جایگاهی از قله قرار دارد که نمی گوید بروید می گوید بیایید، یعنی سیاقت ندارد بلکه قیادت دارد.

بیشتر بخوانید

همچنین با توجه به اینکه قرار بود امروز با حضور رئیس‌دولت سیزدهم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تقدیم مجلس شود، سخنگوی دولت اعلام کرد که با با درخواست هیات رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی و با توجه به عدم بررسی بخش نهایی برنامه هفتم توسعه، ارائه سند لایحه بودجه ۱۴۰۳ به بعد از تصویب برنامه هفتم موکول شد.

وزیر کشور هم در گفت و گویی با ایسنا درباره طرح برخی اظهارات توسط داوطلبان ردصلاحیت شده در انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هیات‌های اجرایی مطابق قانون مستقل عمل کرده و بر اساس نظرات مراجع پنجگانه تصمیم‌گیری می‌کنند.

احمد وحیدی افزود: ما این اظهارات خیلی محدود که توسط چند نفر مطرح شده است را رد می‌کنیم. سیاست دولت و وزارت کشور، حضور حداکثری داوطلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده است.

بعد از ظهر امروز هم نمایش اقتدار و رزمایش تاکتیکی نیروی زمینی سپاه پاسداران مستقر در استان کرمان با حضور سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح آغاز شد.

در این رزمایش توان رزمی، دفاعی و عملیاتی دلاورمردان نیروی زمینی سپاه مستقر در استان، تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار، تیپ تکاوری صاحب‌الزمان (عج)، گروه توپخانه و موشکی ۶۵ صاعقه، لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله از قرارگاه مرکزی امام حسین علیه السلام مورد بررسی قرار گرفت.

ایسنا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر