logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۳۷۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر امور منابع آب شهرستان ابهر خبر داد:

انسداد ۶ حلقه چاه غیرمجاز روستای الگزیر و خراسانلو ابهر

انسداد-۶-حلقه-چاه-غیرمجاز-روستای-الگزیر-و-خراسانلو-ابهر
مدیر امور منابع آب شهرستان ابهر گفت: ۶ حلقه چاه و چاهک غیر مجاز و تخریب استخر در بستر رودخانه واقع در اراضی الگزیر و خراسانلو شهرستان ابهر مسدود شد.

سیدحسن ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: توسط پیمانکار و گروه گشت و نظارت و اخذ دستور قضایی در جهت صیانت از منابع آبی، ۶ حلقه چاه و چاهک غیر مجاز در اراضی روستای الگزیر و خراسانلو پر و مسدود شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این تعداد چاه در جهت اجرای طرح احیاء و تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی و صیانت از منابع آبی مسدود شده است، گفت: با انجام این عملیات از خروج ۱۵۱ هزار ۲۰۰ متر مکعب آب در سفره‌های زیرزمینی این امور جلوگیری خواهد شد.

ابراهیمی با اشاره به انسداد ۲ استخر محفوره حجیم جهت برداشت غیرمجاز آب در اراضی روستای ازناب ابهر توسط ادوات دهیار روستا و عوامل گشت و نظارت افزود: با تلاش گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی، ۴ حلقه چاه و استخر محفوره غیرمجاز و جمع آوری لوله‌های انتقال توسط متشاکیان و گروه گشت و نظارت واقع در اراضی روستای میموندره ابهر بدون حضور پیمانکار انجام شد.

مدیر امور منابع آب شهرستان ابهر در پایان خاطر نشان کرد: اجرای لایروبی و بازگشایی مسیل روستای کوی‌نیک توسط پیمانکار محلی انجام شده و امور منابع آب ابهر بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیرزمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر