logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۳۷۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عزم شهرداری زنجان برای سامان دادن به گاوازنگ:

شهرداری زنجان آماده ایجاد تفرجگاه نمونه در گاوازنگ است

شهرداری-زنجان-آماده-ایجاد-تفرجگاه-نمونه-در-گاوازنگ-است
شهردار زنجان گفت: در صورت انتقال گاوازنگ به شهرداری با تمام قوا در کمترین زمان این منطقه را به یک تفرجگاه نمونه تبدیل می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» علیرضا فیروزفر در مصاحبه تلفنی با برنامه تلویزیونی مطالبه شبکه اشراق در پاسخ به پرسشی پیرامون دغدغه‌های تحویل منطقه گاوازنگ به شهرداری اظهار داشت: طبق قانون اراضی زمین‌هایی خارج از حریم در اختیار منابع طبیعی و داخل حریم در اختیار راه و شهرسازی است. یک مدتی منطقه گاوازنگ تحت مدیریت سازمان همیاری شهرداری‌های استان بود و این سازمان امورات مربوط را در حد توان خود انجام می‌داد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: معتقدیم این منطقه استعداد این را دارد که به یک منطقه نمونه گردشگری در سطح کشور تبدیل شود.

شهردار زنجان گفت: شرایط باید برای تحویل به شهرداری آماده باشد، گاوازنگ معارضینی دارد که باید مسائل مربوط به آن حل و فصل شود تا بتوانیم برنامه‌های متعدد خود از جمله جذب سرمایه‌گذار و ایجاد امکانات را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه اگر تعیین و تکلیف معارضین انجام شود با کمال میل پذیرای انتقال آن به شهرداری هستیم، تصریح کرد: البته این را باید مدنظر داشت که سال‌ها بود این منطقه بلاتکلیف بود اما در مدیریت جدید استان، همراهی و و ورود شخص استاندار محترم و مدیران مربوطه مشکلات در مسیر حل شدن قرار گرفته است.

فیروزفر با اشاره به اینکه انتظار ما این است که یا مالکیت منطقه به شهرداری منتقل شود یا بهره‌وری آن بدون معارض به شهرداری واگذار شود، گفت: در صورت انتقال این منطقه به شهرداری با تمام قوا در کمترین زمان این منطقه را به یک تفرجگاه نمونه تبدیل می‌کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر