logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۳۷۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
مدیر روشنگری و عملیات روانی معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

آحاد مردم تفکر بسیجی دارند

آحاد-مردم-تفکر-بسیجی-دارند
مدیر روشنگری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: آحاد مردم تفکر بسیجی دارند و اکنون که ماجرای غزه پیش آمده بسیاری از مردم دنیا و پیشاپیش آن مردم ایران به صحنه آمدند.

مصطفی دودانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: بسیج یادآور رشادت‌های ملت انقلابی ایران اسلامی است. این ملت بزرگ فرزندان بسیجی خود را به جبهه‌های دفاع مقدس گسیل داشت و دفاع مردمی را با رهبری امام راحل (ره) در برابر دشمن متجاوز شکل داد. از درون این دفاع مردمی قدرتی تشکیل شد که امروز ایران اسلامی را به امنیت پایدار و مردم‌پایه رسانده و این یکی از دستاورد‌های ملت ایران در دوران دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه دشمنان توانایی جلوگیری از رشد ملت ایران را ندارند گفت: گفتمان دشمن، لیبرال_ دموکراسی بود که پوشالی بودنش برای مردم جهان نمایان شد، اما در جبهه انقلاب اسلامی گفتمان رهایی‌بخش با پرچمداری ملت بزرگ ایران قرار دارد.

مدیر روشنگری و عملیات روانی معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به جايگاه و اهميت نقش‌آفريني بسيج در جامعه و پذيرش اين امر كه مهم‌ترين قالب و شكلي كه مردم پس از پيروزي انقلاب اسلامي به صورت داوطلبانه در آن حضور يافته‌اند و با عضويت در آن در مقاطع حساس از ارزش‌هاي اسلامي و انقلاب دفاع و حمايت كرده‌اند‌، بسيج است‌، گفت: مقام معظم رهبري در خصوص جايگاه بسيج فرموده‌اند که «بسيج يعني متن مردم‌، آن مردمي كه مي‌توان اميد دفاع از انقلاب را از آنها داشت‌».

وی ادامه داد: از سوي ديگر بسيج به دليل فراگير و مردمي بودن و نقش حساس در تعاملات اجتماعي‌، سياسي‌، نظامي و امنيتي در كانون توجه قرار دارد؛ بنابراین سازمان‌هاي اجتماعي، سياسي، فرهنگي و نظامي نيز كه در تعامل با بسيج قرار دارند‌، نياز به شناخت كاركرد بسيج در ابعاد مختلف و به ويژه بعد مربوط به خود را دارند‌.

مدیر روشنگري سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بخشی از سخنان رهبر انقلاب در خصوص بسیج را بازخوانی و بیان کرد: تفکر بسیجی تا دل آمریکا نفوذ کرده در حالیکه خیلی‌ها فکر می‌کردند بسیج بعد از جنگ تمام است، اما  بسیج حرکتی مبتنی بر اندیشه اسلام و انقلاب و بدون الگوبرداری از دنیا توسط امام راحل بنیان‌گذاری شد.  

دودانگه گفت: هر کسی که فقط برای خدا به مردم خدمت می‌کند، محبوب دل مردم است و شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه‌ای از یک بسیجی محبوب مردم بود زیرا همه وجودش را وقف اسلام و خدا کرده بود.  یکی از رسالت‌های بسیج خدمت بی‌منت و خالصانه به مردم است. جامعه ایران قدرشناس بسیج و بسیجی است و هر کسی که فقط برای خدا به مردم خدمت می‌کند؛ محبوب دل مردم است و به همین جهت است که بسیج و بسیجی همواره مورد اعتماد و محبوب دل مردم است و شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه‌ای از یک بسیجی محبوب مردم بود زیرا همه وجودش را وقف اسلام و خدا کرده بود.

مدیر روشنگري سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: آحاد مردم تفکر بسیجی دارند و اکنون که ماجرای غزه پیش آمده بسیاری از مردم دنیا و پیشاپیش آن مردم ایران به صحنه آمدند.

وی اذعان کرد: امسال در حالی که مردم مظلوم فلسطین پس از عملیات بسیار پیچیده طوفان‌الاقصی و شکست رژیم صهیونیستی در حال تلاش برای احقاق حقوق خود هستند، وارد هفته بسیج می‌شویم.

مدیر عملیات روانی معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به جنایات صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: این جنایتکاران، بیماران و حتی نوزادان را داخل بیمارستان‌ها به شهادت رساندند و این‌گونه وحشیگری‌ها فقط در کارنامه رژیم صهیونیستی مشاهده می‌شود.

دودانگه با بیان اینکه برنامه‌هایی که در سطح بسیج برگزار می‌شود با حضور مردم به ویژه نوجوان و جوانان و به صورت مردم‌پایه و با رویکرد تبیینی، جهاد تبیین، امیدآفرینی و خدمت به مردم انجام می‌شود، تصریح کرد: بسیج تشکیلات کاملاً مردمی است.

مدیر عملیات روانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج نشست روشنگری باعنوان (بسیج، امید ملت ایران) به همت معاونت‌ فرهنگی سپاه انصارالمهدی عج استان زنجان روز سه شنبه ۳۰ آبان ماه ساعت ۲۰ برگزار می‌شود و سخنران این نشست حجت‌الاسلام رضوانی کارشناس ارشد مسائل فرهنگی است.

وی گفت: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به کانال روشنای زنجان در پیام رسان روبیکا به آدرس rubika.ir/roshana_zanjan مراجعه کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر