logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۳۷۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
بیانیه؛

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان برای هفته بسیج

بیانیه-شورای-هماهنگی-تبلیغات-اسلامی-استان-زنجان-برای-هفته-بسیج
هفته بسیج تمام شدنی نیست نام بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل تشکیل آن «یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود.»

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج بیانیه‌ای را صادر کرد.

بیشتر بخوانید

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا

بسیج یک فرهنگ است؛ بسیج، یک ذهنیت برجسته و والا در جامعه‌ی ماست. بسیج دایرة‏المعارف عشق و معرفت است. کتاب سبز ایمان است و قاموس سرخ عشق.

کتابی که به قلم حکمت امام بسیجیان، خمینی، نگاشته شد و با شور همت و شعور غیرت بسیجیان امام منتشر شد. امامی که خود معلم و مبلغ فرهنگ بسیجی بود و دغدغه بسیج فرهنگی تا آخر عمر مهمان ذهن آسمانی‏اش بود.

معلمی که با مشی و خط زیبای سیاست و گچ سفید دیانتش روی وجدان سیاه دنیای استبداد و ظلم نوشت: بسیج لشکر مخلص خداست  که دفتر تشکّل آن‏را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌‏اند بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت‌یافتگان آن نام و نشان در گمنامی و بی‏نشانی گرفته‏‌اند.

بسیج یعنى به صحنه آمدن و به میدان آمدن.

تناسبی هست میان هویت وحقیقت بسیج با هویت محرم و عاشورا

بسیج، پدیده بی‌نظیری است که در یک معنا، قبل از پیروزی انقلاب، در حضور ایثارگرانه مردم و "حرکت‌ عظیم، انقلابی و بسیجی ملت" متجلی شد و نهضت اسلامی را به پیروزی رساند.

هفته بسیج تمام شدنی نیست نام بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است.

نهادی که به تعبیر امام راحل تشکیل آن «یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود.»

روز بسیج یادآور یکی از یادگاری‌های، شاهکارهای ماندگار و حسنه جاریه معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) که خود نه تنها بسیجی واقعی بود بلکه  غبطه خور حال بسیجیان بود و رهبر خود را طفل بسیجی می‌خواند، می‌باشد. نهالی که امام به نام بسیج کاشت امروز به درخت طیبه تنومندی تبدیل شده است که ثمرات مستمر آنر را در نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز بهتر و بیشتر از قبل در میادین مختلف فرهنگی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی،  سیاسی و حرکت‌های جهادی مومنانه وضوح می‌بینیم و بسیج و بسیجی ار دیروز تا امروز خار چشم دشمنان بوده و هست و خواهد بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ضمن گرامی می‌‎داشت یاد همه شهدا به ویژه شهدای بسیجی و سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی عزیز ، به نوبه خود ضمن آرزوی نجات مردم مظلوم فلسطین و به ویژه مردم مقتدر و عزیز غزه و نابودی رژیم جعلی و غده سرطانی اسرائیل و آمریکا ، هفته بسیج را به همه بسیجیان دلاور به ویژه فرمانده بسیجی کل قوا حضرت امام خامنه ای مدظله العالی تبریک و تهنیت عرض می‌کند  و از خداوند متعال می‌خواهیم که بسیجی بمانیم و بسیجی شهید بشیم.

والسلام

                                                       شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان .

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر