logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۳۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان:

۵۴ درصد خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان روستایی هستند

۵۴-درصد-خانواده‌های-تحت-پوشش-کمیته-امداد-استان-زنجان-روستایی-هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: ۵۴ درصد از مجموع خانواده‌های تحت حمایت ما روستایی و ۴۶ درصد شهری هستند.

به گزارش موج رسا; هدایت صفری امروز در نشست هم اندیشی مددکاران کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشار ه به بهره‌مندی 24 هزار و 58 خانوار از خدمات مستمر و غیر مستمر کمیته امداد این استان اظهار کرد: در مجموع و در طول سال 19 و 600 خانوار کمک معیشت بگیر و  چهار هزار و 458 خانوار از خدمات تک خدمتی این نهاد در طول سال استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ۵۴ درصد از مجموع خانواده‌های تحت حمایت ما روستایی و ۴۶ درصد شهری هستند، عنوان کرد: 72 درصد از خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد استان زنان سرپرست خانوار و 28 درصد دارای سرپرست مرد هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اعلام اینکه 3.1 درصد از جمعیت استان زیرپوشش کمیته امداد هستند، افزود: این آمار شامل 6.1 درصد از خانوارهای ساکن در استان زنجان است.

وی با بیان اینکه امسال در قالب طرح مفتاح الجنه با سه هزار و 800 دیدار شده است، ابراز کرد: اجرای این طرح به منزله سرمایه‌گذاری در حوزه بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی برای خدمت رسانی به جامعه هدف و جریان‌سازی در حوزه فقرزدایی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: ایجاد همدلی و تلاش برای جلوگیری از تولید فقر و رفع آن از اهداف  اجرای طرح مفتاح‌الجنه در کمیته امداد است که با اجرای آن دغدغه‌های سازمانی به گفتمان‌سازی در حوزه رسیدگی به امور نیازمندان می‌شود.

وی با تاکید بر نقش موثر خیران در ارائه خدمات بهتر به مددجویان خاطرنشان کرد: در استان زنجان خانواده‌ها همکاری خوبی در ارائه خدمات به مددجویان دارند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر