logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۳۷۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در آستانه فرا رسیدن هفته بسیج؛

بیانیه سپاه انصارالمهدی استان زنجان به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج

بیانیه-سپاه-انصارالمهدی-استان-زنجان-به-مناسبت-بزرگداشت-هفته-بسیج-
بسیج میعادگاه اقشار مختلف مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن جهت دستیابی به اهداف تشکیل تمدن نوین اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج بیانیه‌ای را صادر کرد.

بیشتر بخوانید

متن بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجم آذرماه ، یکی از درخشان ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و یادمان فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین است.

بسیج میعادگاه اقشار مختلف مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و آرمانهای آن جهت دستیابی به اهداف تشکیل تمدن نوین اسلامی است.

دفاع جانانه در هشت سال دفاع مقدس ،نقش آفرینی تمام قامت در سازندگی کشور پس از جنگ تحمیلی ، مشارکت در توسعه همه جانبه علمی ، مقابله غیرتمندانه با تهاجم فرهنگی ونفوذ بی امان دشمن و دفاع از حریم دین وکشور ،همگی نشان از عمق تفکر انقلابی ، بصیرت ولایی ،اراده خلل ناپذیر و اقدام عاشورایی و به هنگام بسیجیان دارد که نشات گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) بوده وتمامی دراین نهاد انقلابی ومردمی گرد آمده است.

امروزه نقش آفرینی بسیجیان با اخلاص وبا بصیرت در عرصه های علم وفناوری ،فرهنگی واجتماعی ،سیاسی واقتصادی ،سازندگی وبه ویژه در محرومیت زدایی و مشارکت در طرح های بزرگ ملی از جمله مبارزه با اپیدمی کرونا وکمک همدلانه ومواسات به آسیب دیدگان بلایای طبیعی و غیر طبیعی که نشان از مسئولیت پذیری متعهدانه و راهگشایانه دارد،بر کسی پوشیده نیست.

بی تردید ،بسیجیان  استان زنجان با پیروی از رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا و پیشرفت های علمی و فکری خود با رویکرد خدمتگزاری به مردم و ترویج تفکر وفرهنگ بسیجی در محیط کار آماده  ی حماسه ای دیگرند.

لذا روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به آحاد بسیجیان مخلص و تجلیل از شهیدان و حماسه سازان این نهاد مقدس وتجدید میثاق با آرمانهای نظام و رهبری پشتیبانی همه جانبه از اهداف عالیه بسیج را در سایه رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) اعلام و تاکید می کند؛تردیدی نیست تفکر مقاومت و فرهنگ بسیجی ملت ایران موجبات تحقق آرزوی جامعه بشری در رهایی از چنگال سلطه گران و سلطه پذیران  روزگار توام با زندگی شرافتمندانه و سعادتمند را فراهم خواهد آورد.

#بسیج_امید_ملت_ایران

روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار المهدی زنجان

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر