logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۳۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
منتخب شورای اسلامی شهر زنجان:

سرپرست شهرداری زنجان فردا از بین 4 گزینه انتخاب می‌شود/ در شرایط برابر اولویت ما با شهردار بومی است

سرپرست-شهرداری-زنجان-فردا-از-بین-4-گزینه-انتخاب-می‌شود-در-شرایط-برابر-اولویت-ما-با-شهردار-بومی-است

منتخب شورای اسلامی شهر زنجان در مورد انتخاب سرپرست برای شهرداری زنجان گفت: سرپرست شهرداری فردا از بین 4 گزینه انتخاب می‌شود.

سجاد خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آخرین تصمیمات در خصوص سرپرست شهرداری زنجان اظهار کرد: با توجه به بررسی‌هایی که انجام داده بودیم و با صراحتی قانونی که در این خصوص و در مورد اینکه سرپرست حتما باید از کارمندان رسمی شهرداری باشد به همین دلیل گزینه‌های ما به صورت محدود مشخص شده است.

وی با بیان اینکه سپرست شهرداری زنجان در روز تحلیف با رای‌گیری منتخبین محترم معرفی می‌شود، افزود: مراسم تحلیف نیز چهارشنبه این هفته خواهد بود.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به تعداد گزینه‌های تصدی سرپرستی شهرداری زنجان عنوان کرد: ما در حال حاضر برای سرپرستی شهرداری زنجان به چهار گزینه نهایی رسیده‌ایم که از بین آنها یکی را انتخاب می‌کنیم، البته اگر تا فردا گزینه جدیدی معرفی نشود.

وی در مورد انتخاب شهردار نیز گفت: تعدادی از افراد خود برای این سمت اعلام آمادگی کرده‌اند و تعدادی نیز توسط منتخبین شورای پنجم معرفی شده‌اند که لیست اولیه تمامی افراد تهیه شده است.

خدایی با بیان اینکه در حال حاضر در مرحله گرفتن کارنامه کاری از گزینه‌های شهرداری زنجان هستیم، خاطرنشان کرد: تا این لحظه 14 رزومه کاری از گزینه‌های شهرداری زنجان دریافت شده و با توجه به معیارهای تعیین شهردار و با اجماعی که بین اعضا وجود دارد حداکثر ظرف یک ماه شهردار زنجان انتخاب می‌شود.

وی بیان کرد: اکثریت گزینه‌هایی که برای شهرداری زنجان اعلام آمادگی کرده و یا منتخبین شورای پنجم آنها را معرفی کرده‌اند، بومی هستند.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به مهمترین شاخصه‌های مدنظر شورای پنجم برای انتخاب شهردار جدید اظهار کرد: تحصیلات مرتبط و نگاه اقتصاد شهری از جمله شاخصه‌هایی است که ما به آن توجه داریم و شهردار باید بتواند به مسائل مالی نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه شهردار آینده باید رویکرد مثبتی نسبت به سرمایه‌گذاری داشته و در جذب سرمایه‌گذار نیز توان لازم را داشته باشد، عنوان کرد: پاک دستی و بومی بودن در شرایط مساوی برای ما مهم خواهد بود.

خدایی با بیان اینکه سوابق اجرایی و عملی نیز یکی از شاخصه‌های مدنظر است، ابراز کرد: شهادت و شجاعت در تصمیم‌گیری و پای کار بودن در توسعه و حل مشکلات شهر از دیگر شاخصه‌های مدنظر است.

وی در مورد نظر شورای پنجم در مورد حبیب یگانه گفت: ایشان نیز یکی از گزینه‌ها بوده و یکی از شخصیت‌های علمی، اجرایی و ارزشمند شهر است و در این مدت نیز زحمات زیادی را برای شهر کشیده‌اند.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زنجان تصریح کرد: حبیب یگانه نیز مانند سایر گزینه‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و به طور یقین در شرایط یکسان گزینه‌های بومی برای ما در اولویت است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر