logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۳۶۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار ابهر:

کل بنگاه‌های خبری دنیا در دست رژیم صهیونیستی است

کل-بنگاه‌های-خبری-دنیا-در-دست-رژیم-صهیونیستی-است
فرماندار ابهر گفت: کل بنگاه‌های خبری دنیا در دست رژیم صهیونیستی است و آنها با بهره‌گیری از این ظرفیت در تلاش برای مظلوم‌نمایی هستند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» احمد ذوالقدر ظهر امروز در مراسم راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین با تقدیر از حضور باشکوه و گسترده مردم ابهر در این راهپیمایی، عنوان کرد: برخی از افراد می‌گویند که این قبیل راهپیمایی‌ها تأثیری در مبارزه با استکبار ندارد، اما امروز شاهد تأثیرگذاری این راهپیمایی‌ها هستیم تا جایی که در نقاط مختلف جهان و حتی قلب اروپا نیز مردم به حمایت از فلسطین برخاستند.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید بر اینکه قطعاً خون شهدای عزیز به ویژه کودکان مظلوم غزه به ثمر خواهد نشست، افزود: بسیاری از مردم ما داوطلب حضور در غزه هستند اما حالا که امکان اعزام نیرو به غزه وجود ندارد حضور در تجمعات حمایت از فلسطین و روشنگری علیه جنایات رژیم کوک‌کش فلسطین و سازشکاران در نقاط مختلف جهان بهترین حمایت از این مردم ستم‌دیده است. 

ذوالقدر با تأکید بر اینکه بارها شاهد شکست کسانی هستیم که با مستکبران سازش کردند، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی یک رژیم کودک‌کش و نژادپرست است که خود را بالاتر از همه می‌داند و قطعاً آسیب این رژیم به آمریکا و همدستانش نیز خواهد رسید.

فرماندار ابهر با توضیح اینکه کل بنگاه‌های خبری دنیا در دست رژیم صهیونیستی است، گفت: آنها با بهره‌گیری از این ظرفیت در تلاش برای مظلوم‌نمایی هستند.

این مسئول با تأکید بر اینکه یکی از تأکیدات قرآن این است که در آخرالزمان وحدت بین مسلمانان و مسیحیان انجام خواهد شد، گفت: در روایات ما تأکید شده است که قبل از ظهور قطعاً اسرائیل نابود خواهد شد و این نابودی به دست ایران محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی‌ می‌گویند اگر حماس حمله‌ای انجام نمی‌داد این اتفاقات رقم نمی‌خورد که این موضوع در واقع وارونه جلوه دادن واقعیت است، خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰ سال است که مردم مظلوم فلسطین تحت شدیدترین حملات رژیم کودک‌کش اسرائیل قرار دارد اما هیچ صدایی از هیچ مدافع حقوق بشری بلند نمی‌شود.

فرماندار ابهر با تاکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل در تلاش برای حذف جمهوری اسلامی ایران از مبادلات جهانی هستند، افزود: دلیل این امر نیز این است که آنها می‌دانند ایران در رأس مقاومت اسلامی با رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای قرار دارد.

ذوالقدر با تأکید بر اینکه امیدواریم روزی این غده سرطانی اسرائیل از جهان محو شود، تصریح کرد: تنها با نابودی این رژیم است که جهان نجات پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر