logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۳۶۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه ابهر:

رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی۳ در شهرستان ابهر برگزار می‌شود

رزمایش-بزرگ-جهادگران-فاطمی۳-در-شهرستان-ابهر-برگزار-می‌شود
فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۳ با حضور گروه‌های جهادی فعال در تاریخ ۳۰ آبان در روستای قروه شهرستان ابهر در عرصه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، بهداشتی، کشاورزی، اجتماعی، خدماتی، میز خدمت و... برگزار خواهد شد.

علیرضا افشار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به مأموریت‌های سپاه و بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی و سازندگی اظهار کرد: رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۳ شهرستان ابهر در روز سه‌شنبه ۳۰ آبان ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این رزمایش با حضور مسئولین استانی و شهرستان در همان تاریخ ساعت ۷:۳۰ صبح در حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی شناط برگزار می‌شود.

افشار افزود: این رزمایش به منظور هم‌افزایی و نمایش گسترده فعالیت‌های گروه‌های جهادی، گسترش گفتمان، فرهنگ و تفکر حرکت‌های جهادی در سطح جامعه و نیز گسترش خدمت رسانی و ایجاد برابری اجتماعی و حمایت از اقشار کم‌برخوردار اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۳ با حضور گروه‌های جهادی فعال در تاریخ ۳۰ آبان در روستای قروه شهرستان ابهر در عرصه های مختلف فرهنگی، عمرانی، بهداشتی، کشاورزی، اجتماعی، خدماتی، میز خدمت و... برگزار خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بسیج امروز مصمم‌تر از هر زمانی برای خدمت به مردم در میدان است و جهادگران بسیجی با اتکا به قدرت ایمان و عزمی راسخ برای آبادانی ایران قوی و مقتدر خالصانه تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر