logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۳۶۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

سازماندهی حماس کابوسی برای رژیم صهیونیستی است

سازماندهی-حماس-کابوسی-برای-رژیم-صهیونیستی-است
استاندار زنجان با بیان اینکه با ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین در برابر رژیم جعلی اسرائیل این غده سرطانی محو خواهد شد گفت: سازماندهی حماس و جهاد اسلامی کابوس برای رژیم صهیونیستی است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن افشارچی روز شنبه در راهپیمایی گسترده مردم زنجان در حمایت از مردم و کودکان مظلوم غزه با بیان اینکه بازخوانی از رویدادها و اتفاقات اخیر درباره مردم فلسطین باعث آگاهی بیشتر می‌شود گفت: بیش از 70 سال است که از اشغال فلسطین توسط رژیم کودک کش اسرائیل می‌گذرد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: مردم فلسطین برای اینکه از ظلم و ستم رژیم کودک کش رهایی یابند راه‌ها و راه حل‌های مختلفی را ارائه داده‌اند تا از تبعیض رژیم اشغالگر قدس خلاصی یابند.

استاندار زنجان عنوان کرد: رژیم جعلی اسرائیل بر مبنای آنچه در کتاب‌های خود نوشته‌اند بر اساس سه کلمه شکل گرفته و توسعه پیدا کرده است.

افشارچی اضافه کرد: اصول اصلی تشکیل کشور صهیونیست تبعیض است که در کتاب "یهودستان نویسنده تئودور هرتسل" به وضوح آمده است.

وی گفت: مبنای این کتاب بر اساس تبعیض میان یهودیان است که یهودیان به دو بخش یهودیان خوب و یهودیان خوب‌تر تقسیم می‌کند.

استاندار زنجان عنوان کرد: رژیم کودک کش اسرائیل با گذشت زمان علاوه بر تبعیض بر اساس ترور و تعدی نیز شکل گرفته است و در واقع اسرائیل خود را بسط و توسعه داده است و ماهیت واقعی خود را بر این سه اصل بنا کرد و ترور را به عنوان ایجاد وحشت در میان مردم  فلسطین پایه ریزی کرد.

افشارچی تصریح کرد: با مطالعه دقیق تاریخ در می‌یابیم  که تاریخ شکل گیری انتفاضه بر اساس حرکت‌های مردمی است و در واقع انتفاضه دوم با برنامه و سازماندهی حماس و جهاد اسلامی بنا شده است که به یک کابوس برای صهیونیست مبدل گشته است.

وی تاکید کرد: با ایستادگی و مقاومت در برابر رژیم جعلی اسرائیل این غده سرطانی محو خواهد شد و این وعده در قرآن نیز آمده است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر