logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۳۶۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
گزارش تصویری؛

راهپیمایی مردم ایجرود در حمایت از مردم غزه

راهپیمایی-مردم-ایجرود-در-حمایت-از-مردم-غزه
مردم شهرستان ایجرود در راستای محکومیت «کودک‌کشی»، «نسل‌کشی» مردم مظلوم غزه توسط اسرائیل حمایت خود را از آنان اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مردم شهرستان ایجرود در راستای محکومیت «کودک‌کشی»، «نسل‌کشی»، در راهپیمایی حمایت از مردم غزه صبح امروز شنبه ۲۷ آبانماه شرکت کردند و با راهپیمایی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام نموده و خشم و نفرت خویش را از جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید

 در این راهپیمایی حماسی که با قرائت بیانیه و محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس همراه بود، اهالی شهیدپرور شهرستان ایجرود حمایت همه جانبه خود از مردم بی‌دفاع فلسطین را اعلام نموده و انزجار خود را از سیاست‌ها و جنایت‌های اسرائیل غاصب ابراز کردند.

امام جمعه ایجرود در این مراسم ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم همیشه در صحنه شهرستان به‌خصوص دانش‌آموزان و معلمان گفت: ملت ایران، مردم مظلوم و رزمندگان شجاع محور مقاومت در فلسطین را حمایت کرده و جنایات رژیم غاصب اسرائیل را محکوم می‌نمایند.

حجت‌الاسلام والمسلمین زرینه با بیان اینکه به شهادت رساندن شمار زیادی کودک و جلوگیری از ورود غذا و دارو، بخشی از این جنایت وحشتناک اسرائیل غاصب است، ادامه داد: رژیم جعلی صهیونیستی امروز به کودکان، زنان و مردم عادی و بی‌پناه غزه رحم نمی‌کند و وحشیانه اقدام به قتل‌عام مسلمانان کرده است.

وی افزود: عملیات طوفان‌الاقصی، هیبت دروغین رژیم صهیونیستی را درهم شکسته و نابودی این رژیم جعلی را بسیار نزدیک کرده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر