logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۳۶۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان خبر داد:

حضور بیش از یک هزار نفر در مانور بزرگ‌ زلزله و سیل در زنجان

حضور-بیش-از-یک-هزار-نفر-در-مانور-بزرگ‌-زلزله-و-سیل-در-زنجان-
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه یک هزار و ۵۰ نفر در مانور بزرگ زلزله و سیل زنجان شرکت دارند، گفت: هدف انسجام و هماهنگی بین دستگاه‌ها و بالابردن آمادگی دستگاه‌های استان، چه امدادی و چه خدماتی در مواقع بروز بحران مانند سیل، زلزله و سایر مخاطرات طبیعی است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» عباس بابایی امروز در حاشیه مانور زلزله و شکستن سد که در محل سد تهم زنجان برگزار شد، اظهار داشت: مانور بزرگ استانی سیل و زلزله در ابعاد بزرگی ترسیم شده و بیش از ۴۰ دستگاه امدادرسان و خدماتی با ۱۱۰ تیم عملیاتی با ۵۰ دستگاه سبک و سنگین حضور دارند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه یک هزار و ۵۰ نفر در این مانور شرکت دارند، افزود: هدف انسجام و هماهنگی بین دستگاه‌ها و بالابردن آمادگی دستگاه‌های استان، چه امدادی و چه خدماتی در مواقع بروز بحران مانند سیل، زلزله و سایر مخاطرات طبیعی است که استان زنجان با آن مواجه است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به اینکه این مانور به این شکل برای اولین بار است که در استان اجرا می‌شود، گفت: این مانور ترکیبی از تمامی دستگاه‌ها با ماموریت‌های ویژه است.

وی تصریح کرد: ۵۵ تا ۶۰ پمپ در کنار سد مشغول به تمرین تخلیه آب خواهند بود تا در صورتی که حادثه‌ای پیش آمد، آمادگی کامل وجود داشته باشد. به عبارتی این مانور تمرینی کامل از وظایف تمام دستگاه‌ها است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر