logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۳۶۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اﺩﺍﺭﻩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺠﺎﻥ در گفتگو با موج رسا خبر داد:

اعمال محدودیت ترافیکی در مسیر راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در زنجان

اعمال-محدودیت-ترافیکی-در-مسیر-راهپیمایی-حمایت-از-کودکان-غزه-در-زنجان
رئیس اﺩﺍﺭﻩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺠﺎﻥ با بیان اینکه دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه وظیفه انسانی هر فرد متدین است و نمی‌توان در این باره سکوت کرد گفت: محدودیت ترافیکی به دلیل تجمع حمایت از کودکان غزه اعمال می‌شود.

سید پیمان شبیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه برنامه ریزی‌هایی توسط ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف برای حظور در راهپیمایی در روز شنبه ۲۷ آبان ماه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه نظر گرفته شده است گفت: محدودیت  ترافیکی از ساعت 14:30 شروع و تا پایان راهپیمایی ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اعمال محدودیت‌ها در شهر زنجان از تقاطع خیابان شهدا و چهار راه امیرکبیر شروع و تا خیابان صدر جهان ادامه خواهد داشت.

رئیس اﺩﺍﺭﻩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺠﺎﻥ ابراز کرد: با توجه به استقبال و مشارکت مردم همیشه در صحنه در راهپیمایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعتراض به کشتار زنان و کودکان بی دفاع احتمال حجم بالای ترافیک در مسیرهای منتهی به چهارراه امیر کبیر تا صدر جهان پیش بینی می‌شود.

شبیری ادامه دارد: از افرادی که قصد تردد در مسیرهای ذکر شده را دارند برای جلوگیری از ترافیک می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر