logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۳۶۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر زنجان مطرح کرد:

لزوم برگزاری مانور‌های عملیاتی در بازه‌های زمانی کوتاه

لزوم-برگزاری-مانور‌های-عملیاتی-در-بازه‌های-زمانی-کوتاه-
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر زنجان با اشاره به حضور ۱۶۰ نیروی عملیاتی در مانور بزرگ زلزله،گفت: حداقل هر سه ماه و یا نهایت هر شش ماه یک بار باید یک مانور عملیاتی در استان برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حکمت‌اله هاشمی امروز در حاشیه مانور زلزله و شکستن سد که در محل سد تهم زنجان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مانور تمرین بسیار خوبی است و همه ارگان‌ها در این تمرین به یک ادبیات مشترک خواهند رسید و انسجام گروهی و تیمی در حوادث و سوانح را شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: جمعیت هلال احمر در یکی از بخش‌ها وظیفه ذاتی امداد و نجات با یک ساختار علمی و عملیاتی دارد و امروز در این مانور این اقدام انجام خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر زنجان گفت: هلال احمر در مانور امروز با تمام امکانات حاضر شده است. تیم هوایی، جست‌و‌جو، نجات، تیم‌های واکنش سریع، اسکان، حمایت‌روانی و تیم‌های آموزشی حضور دارند.

وی تصریح کرد: حداقل هر سه ماه و یا نهایت هر شش ماه یک بار باید یک مانور عملیاتی برگزار شود و با این حال جمعیت هلال‌احمر همیشه آماده است.

هاشمی گفت: کل نیروهای عملیاتی حاضر در مانور ۱۶۰ نفر هستند و دستگاه‌های زنده‌یاب، سگ‌های تجسس، قایق، خودرو آرگو نیز حاضر هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر