logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۳۶۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶ انصارالمهدی(عج):

ولایت‌پذیری مهمترین ویژگی حضرت زینب(س) بود

-ولایت‌پذیری-مهمترین-ویژگی-حضرت-زینب(س)-بود
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶ انصارالمهدی(عج) با تبریک روز پرستار گفت: صبوری و ولایت پذیری از ویژگی‌های بارز بانوی صبر و استقامت است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  و به نقل از روابط عمومی سپاه انصار‌المهدی(عج) استان زنجان، حجت الاسلام محبعلی احدی به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار اظهار داشت: زینب ‌(سلام الله علیها) تربیت شده خانواده و مجموعه‌ای است که افراد این خاندان هر کدام انسان‌های جامعی هستند و تمام فضایل و کرامات اخلاقی در این خاندان جمع شده است.

بیشتر بخوانید
وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری که پرستاری شغل مقدسی است تصریح کرد: عاطفه، مهرورزی، ایثار صبر و استقامت از ارزش‌های پرستار است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ با بیان اینکه روح پرستار با روح بیمار همواره همراه است تصریح کرد: از این جهت شاخصه‌ی انسانیت در قشر پرستار از حد معمول جامعه بالاتر است.
این مقام مسئول با بیان اینکه پرستار واقعی همسران جانبازان هستند افزود: این افراد پرستاران  دائمی همسران خود هستند و در این راه سختی‌های زیاد را به پاس قدردانی از جانفشانی‌های همسران خود متحمل می‌شوند.
احدی خاطرنشان کرد: حضرت زینب(س) مظهر بینش بصیرت علم عطوفت و بصیرت است.
وی بینش توحیدی، بصیرت و شجاعت را از  ویژگی های شخصیتی حضرت زینب کبری(س) دانست و خاطرنشان کرد: بصیرت زینب (سلام الله علیها) موجب شد تا آخرین لحظات در راه حق ایستادگی کرده و مسیر صحیح را برگزیند، لذا اگر جامعه امروز ما بخواهد راه صلاح و رستگاری را طی کند باید دو عنصر بصیرت و صبر را در رأس امور قرار دهد.
احدی  با بیان اینکه حضرت زینب(س) نه تنها الگوی زنان مسلمان، بلکه الگویی تمام عیار برای مردان نیز می باشد، یادآور شد: ابعاد معنوی و تقوای ملکوتی، شخصیت جامعی از حضرت زینب (سلام الله علیها) می‌سازد، از این رو زنان مسلمان و زنان ایرانی باید به وجود چنین الگوئی در دین اسلام افتخار کنند و پیرو مکتب آن بانوی بزرگوار باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر