logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۳۶۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فراخوان؛

دعوت سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران از آحاد مردم انقلابی استان زنجان برای حضور در راهپیمایی

دعوت-سرپرست-بنیاد-شهید-و-امور-ایثارگران-از-آحاد-مردم-انقلابی-استان-زنجان-برای-حضور-در-راهپیمایی-
دعوت سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران از آحاد مردم انقلابی و شهید پرور استان زنجان برای حضور در راهپیمایی محکومیت کشتار وحشیانه کودکان مظلوم غزه

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» عباس برزگر سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با صدور پیامی از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه دعوت کرد.

بیشتر بخوانید
دشمن سفاک و کودک کش صهیونیستی حملات همه جانبه‌ای را علیه مردم غزه و فلسطین آغاز کرده و این روزها شاهد یک نسل‌کشی و قتل عام تاریخی هستیم. 
همه دولت‌ها در قبال جنایتی که در غزه رخ می دهد مسئول هستند، این دولت ها دستشان به خون مردم مظلوم غزه آلوده است. آنها تسلیحات در اختیار اسرائیل غاصب قرار می دهند و با سلاح آنها تاکنون بیش از پنج هزار زن و کودک و در مجموع 11 هزار نفر شهید شدند که یک جنایت علیه همه بشریت است. 
مردم ایران عزیز از ابتدای انقلاب با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره در کنار مردم فلسطین بوده و از آرمان های مردم مظلوم دفاع کردند و در صحنه حضوری حماسی داشتند.
در حال حاضر مردم غزه مظلوم ترین مردم دنیا هستند؛ دشمن از بمب های ممنوعه فسفری استفاده می کند و همه مردم دنیا مشاهده می کنند که بدن ضعیف و نحیف این کودکان چطور با این بمب ها مورد اصابت قرار می گیرند. 
بدین وسیله از اقشار مختلف مردم انقلابی و هم استانی های عزیز، به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دعوت می کنم در راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم غزه که در زنجان روز شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۵ از چهار راه امیرکبیر تا چهار راه انقلاب برنامه ریزی شده به صحنه بیایند و ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه؛ انزجار خود را از رژیم ظالم وغاصب صهیونیستی که دشمن بشریت است اعلام نمایند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر