logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۳۶۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فراخوان؛

دعوت عضو مرکزی حزب موتلفه اسلامی استان زنجان برای شرکت در راهپیمایی

دعوت-عضو-مرکزی-حزب-موتلفه-اسلامی-استان-زنجان-برای-شرکت-در-راهپیمایی
عضو مرکزی حزب موتلفه اسلامی استان زنجان برای شرکت در راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم فلسطین فراخوان صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» رضا رحیم‌پور با اشاره به جنایات بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در کشتار و قتل و عام وحشیانه مردم مظلوم فلسطین، اعم از کودکان، زنان و مردان بی‌گناه، بمباران بیمارستان‌ها و منازل مسکونی و آواره کردن مردم، گفت: این اقدام غیر انسانی و مطلق ضد بشری، تنها از رژیم و نظامیانی بر می‌آید که همانند حیوانات وحشی برای حفظ موجودیت و غریزه خود دست درندگی دیوانه وار می‌زند.

بیشتر بخوانید

رحیم‌پور، گفت: خروش اعتراضی آزادی‌خواهان و عدالت جهان علیه جنایات رژیم صهیونیستی، فریاد خاموش کردن جنایات جنگی و حذف این غده سرطانی در منطقه و مجامع بین‌المللی مدعی حقوق نیز باید این فریاد‌های محکومیت را بشنود و به اقدامات رژیم صهیونیستی پایان دهد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با اعلام اینکه مردم انقلابی و مسلمان ایران همیشه در کنار مردم مظلوم فلسطین بوده و نظام جمهوری اسلامی حمایت از آنها را راهبرد اسلامی و انسانی خود می‌داند از آحاد مردم استان دعوت کرد همگام با هموطنانمان روز شنبه در راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بطور گسترده شرکت کرده و ندای مظلومیت مردم مظلوم فلسطین را سردهند و دلگرمی برای مردم مقاومت باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر