logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۳۶۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده خبر داد:

راهپیمایی مردم خدابنده در حمایت از کودکان غزه برگزار می‌شود

راهپیمایی-مردم-خدابنده-در-حمایت-از-کودکان-غزه-برگزار-می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده از برگزاری راهپیمایی مردم این شهرستان در حمایت از کودکان غزه در روز شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»عسگر علی اسکندری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار نسیم اشراق از برگزاری راهپیمایی مردم این شهرستان در حمایت از کودکان غزه در روز شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: خدا را شاکر هستیم که به رغم همه تلاش‌های رسانه‌های معاند، شاهد وحدت مثال زدنی در حمایت از مردم فلسطین هستیم، این وحدت در حمایت از فلسطین برای مردم این سرزمین امید بخش است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده ادامه داد: مردم ولایتمدار و غیور شهرستان خدابنده در تمامی شهرها و روستاهای این شهرستان از همان ساعات اولیه پس از شنیدن خبر هولناک بمباران بیمارستان غزه و کشتار صدها نفر از کودکان بی‌دفاع، بیمار و کادر درمان اعتراضات گسترده علیه این اقدام بی‌رحمانه اسرائیل را آغاز کرده و تا امروز با برگزاری اجتماعات مختلف و راهپیمایی ها، خواستار توقف نسل‌کشی در فلسطین و مقابله مجامع بین‌المللی با رژیم سفاک اسرائیل شدند.

وی به مسیرهای راهپیمایی مردم شهرستان خدابنده در حمایت از کودکان و مادران مظلوم فلسطین و غزه اشاره کرد و گفت: راهپیمایی شهرستان خدابنده در همه شهرهای این شهرستان از ساعت 10صبح آغاز خواهد شد.

اسکندری ادامه داد: راهپیمایی شهر قیدار از میدان شهدا تا حرم مطهر حضرت قیدار نبی(ع)، شهر سجاس از میدان امام حسین(ع) تا امامزاده سید ابراهیم(ع)،شهر زرین رود از سه راهی همدان تا میدان توحید،شهر گرماب از پارک معلم تا مسجد جامع،شهر سهرورد از میدان امام حسین(ع)تا میدان شهدا برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: راهپیمایی شهر نوربهار از مسجد باب الحوائج(ع)تا مزار مطهر شهدا،بخش دوتپه از مسجد موسی ابن جعفر(ع) تا مسجد جامع و شهر کرسف از میدان شهدا تا مزار مطهر شهدای گمنام انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر