logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۳۶۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
یادداشت؛

امپراطوری‌های دروغین با نشر اکاذیب مطرح می‌شوند

امپراطوری‌های-دروغین-با-نشر-اکاذیب-مطرح-می‌شوند
امپراطوری‌های دروغین سر منشا تمام مشکلات در جهان هستند اگر آنها از صحنه روزگار محفو شوند بی شک تمام دنیا رنگ و بوی صلح را استشمام خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» زمانی که صحبت از امپراطوری‌های دروغین می‌شود ناخودآگاه ذهن سمت کشورهای استکبار آمریکا و اسرائیل می‌رود. چرا که هر کجا جنگ و خوریزی بوده امپراطوری‌های دروغین در آنجا حظور فعال داشتند و امکانات پیشرفته آن‌ها برای شعله ور کردن آتش درگیری وارد عرصه شده است.

بیشتر بخوانید

درجنگ هشت سال دفاع مقدس ایران  تنها کشور عراق جزو متجاوزین به خاک مقدس ایران نبود بلکه به گونه‌ای تمام کشورها در این جنگ به صورت مستقیم و غیر مستقیم وارد شدند زیرا چشم دیدن یک کشو مستقل را نداشتند و سعی داشتند مانع رشد و پیشرفت  انقلاب نو پای جمهوری اسلامی شوند.

امپراطوری‌های دروغین با نشر اکاذیب  در فضای مجازی سعی در مظلوم نمایی دارند غافل از اینکه جهان معنی استکبار را شناخته و کشتارهای غیر انسانی کشورهای مستکبر رانیز می‌شناسد در واقع امپراطوری‌های دروغین با نشر اکاذیب مطرح می‌شوند.

از جمله ابرازهایی که دشمنان با تکیه بر آن باعث ایحاد تفرقه در جامعه می‌شود ابزاری محکم و قوی به نام رسانه است که امروزه بیشتر مورد توجه نسل‌های جدید واقع شده است.

دشمن بیشترین نشر اکاذیب را در فضای مجازی انجام می‌دهد اگر دانش و اطلاعات جوانان و نوجوانان درباره دشمن شناسی و راهای مقابله با آن و اقداماتی غیر انسانی که امپراطوری های دروغین در کشورهای تحت سلطه خود انجام داده‌اند  کافی نباشد. دچار سردرگمی شده و دشمن از این سردرگمی به نفع خود استفاده خواهد کرد و به فکر آنها نفوذ می‌کند و از سلیقه فکری آنها سو استفاده کرده و هر آنچه که مورد نیاز اوست در قالب کذب و دروغ  ازطریق این فضا در اختیارشان قرار می‌دهد.

نکته مهم این است دشمن رسانه‌های مختلف و پیشرفته در اختیار دارد و با صرف هزینه‌های زیاد روز به روز آنها راتقویت می‌کند از جمله مواردی که می‌توان در آن جای مظلوم و ظالم تغییر کند همین فضای رسانه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

امروزه با دانش و آگاهی که ملت‌های مختلف از استکبار جهانی دارند فریب دادن سخت شده است همانطور  که می‌دانید در جریانات حملات متعدد به غزه اسرائیل با مظلوم نمایی که انجام داد سعی کرد حمله به بیمارستان "المعمدانی" را توجیح کند ولی خون ریخته شده زنان و کودکان بی وفاع و  بیگناه  که از رسانه های مختلف پخش شد مانع برزگی برای توجیح حملات بود و همه مردم جهان دست در دست هم این اقدام غیر انسانی را محکوم کردند.

باید در نظر داشت سیلی که اسرائیل از نیروهای مقاومت حماس خورد به هیچ وجه ترمیم نمی‌شود و تا ابد در قلب تاریخ جهان رشادت‌های نیروهای حماس حک خواهد شد و تاریخ کشتار زنان و کودکان بی دفاع را فاموش نخواهد کرد و این لکه ننگین بر دامن حامیان امپراطور‌ های دروغین تا ابد خواهد ماند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر