logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۳۶۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد:

استخدام ۴۳۹ نفر در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان

استخدام-۴۳۹-نفر-در-دانشگاه-علوم-پزشکی-استان-زنجان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از استخدام ۴۳۹ نفر در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد و گفت: افزایش جذب تعداد جذب نیروها با رایزنی انجام شد.

حسن بختیاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با تبریک روز پرستار و تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان در این مراسم با اشاره به اینکه شغل پرستاری یک حیطه مقدس و دارای ویژگی خاص است گفت: شغل پرستاری در یک تعریف خاص خلاصه شده و آن تمام وقت بودن آن است و قطعا در درگاه الهی اجر پرستاران مورد عنایت است.

بیشتر بخوانید
وی با بیان اینکه پرستاران در ایام کرونا خوش درخشیدند اظهار کرد: همکاران کادر درمان، پزشکان و پرستاران هر کس به نوعی قطعا قبل و بعد از دوران کرونا با یک سری مشکلاتی مواجه شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز با بیان اینکه از مهمترین اقدامات علوم پزشکی می‌توان به آزمون استخدام ۲۰۰ نفر اشاره و تاکید کرد:  با پیگیری‌های به عمل آمده جذب نیرو توسط آزمون استخدام در علوم پزشکی به ۴۳۹ نفر رسید که بیانگر  رشد ۱۰۰ درصدی این مطلب است.
وی با بیان اینکه نیروهای استخدامی در علوم پزشکی زنجان ۱۷۰ نفر کادر پرستاری و ۵۰ نفر از فوریت‌های پزشکی را شامل می‌شود عنوان کرد: بخش فوریت‌های پزشکی استان زنجان ۵۰ درصد جذب در آزمون استخدامی استان را به خود اختصاص داده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز با بیان اینکه طبق رایزنی‌های انجام گرفته مجوزی نیز برای جذب تعداد محدودی نیرو به صورت شرکتی اخذ شد افزود: از دیگر اقدامات انجام شده در علوم پزشکی استان زنجان تکمیل چرخه درمان بیماری‌هایی مانند قلب و عروق، سرطان ومغز و اعصاب در استان است.
وی با اشاره به اقدامات دیگر علوم پزشکی زنجان ایجاد فضاهای آموزشی درمانی وتجهیزات پزشکی است ابراز کرد: سعی شده پروژهای نیمه کاره مربوط به علوم پزشکی حل شده و روند کار تسریع یابد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با بیان اینکه در حوزه و درمان بخش آنکولوژی کارهای مختلف انجام شده است گفت: بخش آنکولوژی بیمارستان ولیعصر زنجان به عنوان مهمترین و مجهزترین بخش در کشور معرفی می‌شود.
حجت‌الاسلام مجید نقی‌لو، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پزشکی زنجان با بیان اینکه پرستاران انسان‌هایی بزرگی هستند که درد و غم‌های کوچک دارند گفت: زحماتی که کادر درمان در ایام کرونا متحمل شدند مثال زدنی است و مانند آن را در هیچ کجای جهان نمی‌توان یافت.
وی با بیان اینکه زینب کبری (س) الگوی یک انسان کامل برای بانوان است گفت: حضرت زینب (س) درد و غم موجود در واقعه کربلا را نیز دید و زیباتر بیان نمود.
وی گفت: کادر درمان به لحاظ ایرانی و مسلمان بودنشان در نوع خود بی‌نظیر هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر