logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۳۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل زندانها، اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان:

انتقال زندان مرکزی زنجان در مرحله تخصیص اعتبار است

انتقال-زندان-مرکزی-زنجان-در-مرحله-تخصیص-اعتبار-است

مدیرکل زندانها، اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان با اشاره به انتقال زندان مرکزی گفت: انتقال زندان مرکزی زنجان در مرحله تخصیص اعتبار است.

علاء‌الدین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تاکید مسئولان استان برای انتقال زندان مرکزی زنجان اظهار کرد: با توجه به مکان یابی که انجام شده همه مسئولان استانی از جمله استاندار زنجان بر ضرورت انتقال زندان مرکزی تاکید دارند.

وی با بیان اینکه انتقال زندان مراحل مختلفی از جمله تحویل زمین و تخصیص اعتبار دارد، عنوان کرد: این انتقال به صورت جدی جزو دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل زندانها، اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان با بیان اینکه فعلا نمی‌توان زمانی را برای انتقال اعلام کرد، ابراز کرد: انتقال زندان مرکزی اکنون در مرحله تحویل زمین و تخصیص اعتبار است.

وی با اشاره به اینکه محل جدید مکان یابی شده است، گفت: محل جدید خارج از شهر است اما در حال حاضر نمی‌توانیم نام محل جدید را اعلام کنیم.

کریمی بیان کرد: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی زندانها باید در 20 کیلومتری مراکز شهرها باشند که ما نیز این مورد را برای محل جدید مدنظر داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: با توجه به عزمی که در استان برای انتقال زندان مرکزی وجود دارد ما نیز تمام تلاش خود را برای این انتقال انجام خواهیم داد که در آینده با قطعی شدن مراحل آن را از طریق رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر