logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۳۶۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار زنجان:

بخشی‌نگری بر امور مدیریت شهری سایه افکند

بخشی‌نگری-بر-امور-مدیریت-شهری-سایه-افکند
شهردار زنجان گفت: مدیریت ترافیک، آب و فاضلاب و آنچه در حوزه شهر با آن مواجه هستیم دارای متولی مشخصی نیست و بخشی‌نگری بر امور مدیریت شهری سایه افکنده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» علیرضا فيروزفر امروز در نشست تخصصی که به مناسبت روز جهانی شهرسازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزار شد؛ اظهار داشت: در حوزه شهری و شهرسازی و مدیریت شهری با چالش‌های جدی مواجه هستیم و تا نتوانیم بر این چالش‌ها که ریشه در اصلاحات قانونی دارد فائق بیاییم نخواهیم توانست مدلی مطلوب در این حوزه ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مدیریت ترافیک، آب و فاضلاب و آنچه در حوزه شهر با آن مواجه هستیم دارای متولی مشخصی نیست و بخشی نگری بر امور مدیریت شهری سایه افکنده است.

شهردار زنجان گفت: شهردار و شهرداری با قوانین و مقررات جاری خیلی نمی‌تواند پاسخگوی نیازها و الزامات فعلی و آینده شهر باشد.

 

سازوکارها در بخش صادرات فنی مهندسی شهرسازی و معماری شکل نگرفته است

 ناصحی مقدم، رئیس شورای اسلانی شهر زنجان نیز در ادامه این جلسه اذعان کرد: سازوکارها در بخش صادرات فنی مهندسی شهرسازی و معماری شکل نگرفته است و سازوکارهای موجود را باید ساماندهی کرد این‌به معنای داشتن و یا ایجاد تشکیلات عریض و طویل اداری نیست.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد ارتباط مجموعه دانشگاهی ما با دنیا بویژه کشورهای اطراف و اخذ پروژه‌های بین‌المللی و انتقال آن به شرکت‌های داخلی می‌تواند سازوکار مناسبی باشد.

رئیس شورای اسلانی شهر زنجان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با جایگاهی که دارد می‌تواند با ارتباط با سیستم دانشگاهی سایر کشورها نقش سازنده‌ای در این خصوص ایفا کند.

وی گفت: امروز ما در شهر زنجان مجموعه‌های داریم که پروژه‌های جهانی انجام می‌دهند یا در اجرا و برنامه‌ریزی آن‌ها مشارکت دارند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر