logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۳۶۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره:

دوره امپراتوری‌های دروغین آمریکا به پایان رسیده است

دوره-امپراتوری‌های-دروغین-آمریکا-به-پایان-رسیده-است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره گفت: امروز در جهان یک بیداری شگرفی رخ داده و دیگر امت‌های آزادی خواه فریب نقشه‌های آمریکا را نمی خورند و رسانه‌های آنان یک به یک نخ نما شده است و نمونه آن تعطیلی شبکه ماهواره ای "من  و تو" است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام فرشید ملکی در گفتگو با نبض سحر با اشاره به سیاست‌های کثیف آمریکا در طول تاریخ گفت: هر چه زمان رو به جلو می رود ذات آمریکا برای همگان بیشتر نمایان می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی گفت: در روزگاری که انقلاب اسلامی با دستان خالی و تنها با اراده محکم مردم و رهبری توانست رژیم منحوس پهلوی را از حکومت ایران جدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی را جایگزین آن نماید، آمریکا با همه نیرنگ و فریب‌ها و روش‌های مختلف سعی در براندازی این نظام برآمد و برای آن از هیچ تلاشی هم فروگذار نبود.

خطیب موقت نماز جمعه خرمدره تاکید کرد: آمریکا در حالی خود را پرچمدار حقوق بشر قلمداد می کند که در تمامی موارد خود ناقض آن است و مشکل اصلی در دنیا تنها به خود این کشور و حامیانش از جمله اسرائیل برمی‌گردد؛ امروز جنایات اسرائیل در فلسطین نشات گرفته از خوی استکباری آمریکاست.

ملکی با تاکید بر امپراطوری دروغ آمریکا گفت: امروز در جنگ رسانه ای و پمپاژ خبرهای دروغ در رسانه‌های توسط آمریکا درصدد نشان دادن چهره خشن از کشورهای اسلامی به ویژه ایران است اما با بیداری اسلامی در جهان امروز دیگر کسی خریدار دروغ‌های رسانه های آمریکا نیست.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب با نگاه کلان و راهبردی خود، در بیانات گوناگونی به مسئله‌ی «جنگ رسانه‌ای» پرداخته‌اند گفت: رهبر انقلاب تاکید دارند که هر ملتی به‌تناسب موقعیت و هدف‌ها و همت‌های بلند یا کوتاهی که دارد، در این جنگ [فرهنگی و رسانه‌ای] به نحوی درگیر می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی  با اشاره به اینکه آمریکا باید بداند روزگار امپراتوری‌های دروغین به پایان آمده است افزود: امروز در جهان یک بیداری شگرفی رخ داده و دیگر امت‌های آزادی خواه فریب نقشه‌های آمریکا را نمی‌خورند و رسانه‌های آنان یک به یک نخ نما شده است و نمونه آن تعطیلی شبکه ماهواره ای "من  و تو" است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر