logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۳۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان خبرداد

اجرای فاز نخست طرح GIS آبفا در 20 شهر استان زنجان

اجرای-فاز-نخست-طرح-GIS-آبفا-در-20-شهر-استان-زنجان

معاون برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با اشاره به اجرای طرح GIS آبفا گفت: فاز نخست جمع بندی اطلاعات GIS آب و فاضلاب شهری در 20 شهر استان زنجان به پایان رسید.

اردشیر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اتمام فاز نخست پروژه جمع بندی اطلاعات GIS  در شرکت آب و فاضلاب شهری در 20 شهر استان اظهار کرد: فاز بعدی  این طرح شامل بروز رسانی‌، دقیق سازی اطلاعات و جمع بندی اطلاعات املاک و درج اطلاعات توصیفی بوده که در دست اقدام است.

وی همچنین تصریح کرد: این پروژه علاوه بر جمع آوری اطلاعات شبکه آب برای 20 شهر استان زنجان، شامل اطلاعات شبکه آب شیرین کن در شهرهای ماهنشان و گرماب‌، اطلاعات شبکه فاضلاب برای شهر‌های ماهنشان‌، زرین آباد و دندی و 2 نقشه اطلاعات مشترکین در شهر‌های دندی و ماهنشان است.

معاون برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت‌: برای ادامه این پروژه نیازمند ردیف‌های مالی هستیم که امسال برای ادامه اجرای این طرح یک میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی افزود: این پروژه با درایت و راهنمایی‌های مدیر‌عامل محترم شرکت از سال 94 در دست اجرا بوده و فاز نخست آن امسال به اتمام رسید.

ابراهیمی اعلام کرد‌:GIS  یک پایگاه داده یکپارچه است که تمام اطلاعات مکانی در آن جمع بندی شده و سایر پایگاه‌های داده نیز به آن وصل می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در این پروژه سعی شده با جمع آوری اطلاعات و یکپارچه سازی وضعیت شبکه های آب ، فاضلاب و آب شیرین کن ، ایرادات احتمالی شناسایی و در صورت بروز رفع شود.

معاون برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: امیدواریم با ارتقاء این پروژه گام مهمی در استقرار دولت الکترونیک در آبفای شهری استان زنجان برداشته شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر