logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۳۶۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت امنای مسجد زینبیه زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

جشن ولادت حضرت زینب کبری(س) در زینبیه اعظم زنجان برگزار می‌شود

جشن-ولادت-حضرت-زینب-کبری(س)-در-زینبیه-اعظم-زنجان-برگزار-می‌شود
رئیس هیأت امنای مسجد زینبیه زنجان با بیان اینکه فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) را تبریک عرض کرده و برنامه‌های متعددی برای این روز عزیز در نظر گرفته شده است گفت: جشن ولادت حضرت زینب کبری (س) در زینبیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

عباس محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری (س) را به عموم شیعیان حضرتش تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم گفت: روزهای شنبه و یکشنبه ۲۷ و ۲۸ آبان ماه به صورت جداگانه ویژه برنامه ولادت حضرت زینب (س) در زینبیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید
وی افزود: برای روز شنبه ۲۷ آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشا جشن سالروز ولادت حضرت زینب (س) ویژه برادران تا ساعت ۲۳ شب در زینبیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.
رئیس هیأت امنای مسجد زینبیه زنجان عنوان کرد: روز یکشنبه ۲۸ آبان ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ عصر ویژه مراسم جشن ولادت حضرت زینب (س) برای خواهران در نظر گرفته شده است.
محمدی عنوان کرد: در هر دو روز که برای مراسم ولادت حضرت زینب (س) در زینبیه برنامه در نظر گرفته شده برنامه پایش سلامت برای کنترل فشار خون و دیابت افراد بالای ۱۸ سال نیز از زمان شروع جشن تا پایان آن عوامل مربوطه فعالیت خواهند داشت.
وی اضافه کرد: دو نفر از پزشکان شهر نیز به صورت داوطلبانه در این برنامه پایش سلامت حضور خواهند داشت.
رئیس هیأت امنای مسجد زینبیه زنجان افزود: برای ویژه برنامه سالروز ولادت بانوی اسوه و صبر سخنران در نظر گرفته نشد و مولودی خوانان در این برنامه استاد عینی فرد، حاج اصغر گنج خانلو، حاج جواد رسولی،  حاج ولی الله کلامی و حاج یوسف شبیری هستند.
محمدی گفت: از همشهریان عزیز جهت شرکت در این جشن بزرگ دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر