logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۳۶۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در زنجان برگزار می‌شود

راهپیمایی-حمایت-از-کودکان-غزه-در-زنجان-برگزار-می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با سراسر کشور راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در سراسر استان زنجان برگزار می‌شود‌.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام علی ناصر در جلسه هماهنگي راهپيمايي سراسري حمايت از مردم غزه و کودکان مظلوم فلسطين اظهار داشت: تقریبا ۴۰ روز از عملیات طوفان‌الاقصی سپری می‌شود و در پی شکست بزرگی که مردم و جوانان فلسطینی به اسرائیل وارد کردند از همان روز خوی وحشیانه اسرائیل بیشتر از قبل شده است و هر روز بمب‌هایی که خلاف قانون بین‌اللمل است بر سر مردم فلسطین ریخته می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در پی اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، مادران و کودکان که به ناحق کشته شدند یک اجتماع و راهپیمایی در ایران برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مردم در کل جهان بیدار شده و خوی حیواتی این رژیم غاصب را شناخته‌اند و هر روز اعتراضات بیشتر می‌شود، گفت: همزمان با سراسر کشور و بسیاری از، کشور‌های دنیا در استان زنجان که پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریا دل است روز شنبه ۲۷ آبان ماه از ساعت ۳ بعد از ظهر راهپیمایی که منجر به حضور پر شکوه مردم خواهد بود برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مسیر راهپیمایی از چهار راه امیرکبیر به سمت میدان انقلاب خواهد بود و منتظر حضور با معنای مردم در این راهپیمایی خواهیم بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر