logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۳۵۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فیلم؛

مشکل ترافیکی زنجان یک مشکل یک وجهی نیست

مشکل-ترافیکی-زنجان-یک-مشکل-یک-وجهی-نیست
رئیس اﺩﺍﺭﻩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺠﺎﻥ با بیان اینکه پلیس ترافیک در شهر زنجان تمام تلاش خود را برای کنترل ترافیک در خیابان‌های شلوغ و مخصوصا مرکز شهر به کاربرده است گفت: مشکل ترافیک در شهر زنجان یک مشکل یک وجهی نیست.

سید پیمان شبیری در مصاحبه اختصاصی در پایگاه خبری «موج رسا» با بیان اینکه ترافیک در بافت سنتی زنجان مخصوصا خیابان سعدی بیشتر شده است گفت:  گلایه‌هایی که در این مورد مبنی بر حل نشدن مشکل ترافیک و کم رنگ شدن حضور پلیس در شهر شده است درست نیست چرا که کنترل پلیس به صورت هوشمند است.

بیشتر بخوانید
وی افزود: پلیس ترافیک برای حل مشکل موجود تمام تلاش خود را به کار برده است و باید در نظر داشت مشکل ترافیک در شهر زنجان یک مشکل یک وجهی نیست که به آن پرداخته شود.
رئیس اﺩﺍﺭﻩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺠﺎﻥ عنوان کرد: ایرادهای زیادی در مورد ترافیک درون شهری وجود دارد که اگر برطرف نشود هیچ کمکی به روان شدن ترافیک در سطح شهر نخواهد کرد.
شبیری ابراز کرد: خیابان سعدی جزو اصلی‌ترین خیابان‌های شهر محسوب می‌شود که تردد و عبور و مرور در آن زیاد است و جزو مکان‌های پر ترافیک در شهر محسوب می‌شود.
رئیس اﺩﺍﺭﻩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺠﺎﻥ ابراز کرد: باید در خیابان‌های شلوغ از پل‌های عابر پیاده استفاده شود تا مسیر حرکت خودرو و عابرین مشخص شود و این حق مردم است تا از این امکانات در خیابان‌های پر ترافیک استفاده کنند.
وی افزود: اگر با نگاهی دقیق به بافت شهرهایی چون مشهد دقت شود فضای عبور عابرین جداسازی شده است عابرین پیاده در پیاده رو مسیر مشخص دارند و محل عبور عابر و خودرو جداسازی شده است که برای کنترل مشکل ترافیک مهم است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر