logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۳۵۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
معاون سیاست ورزی بسیج دانشجویی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

سلاح اصلی امپراطوری‌های دروغین مظلوم نمایی است

سلاح-اصلی-امپراطوری‌های-دروغین-مظلوم-نمایی-است
معاون سیاست ورزی بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه دولت های استکبار با ایجاد جنگ و خونریزی در نقاط مختلف دنیا سعی در توجیح آن دارند گفت: سلاح اصلی امپراطوری‌های دروغین مظلوم نمایی است.

احمد بیگدلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه یکی از مسیرهایی که دشمنان نظام مخصوصا اسرائیل از ابتدای تاسیس در سال ۱۹۴۸ در پیش گرفته  است بحث مظلوم نمایی بوده است گفت:اسرائیل و آمریکا که جزو امپراطوری‌های دروغین در جهان هستند برای اینکه افکار مردم را همراه خود سازند دست به اقدامات دروغین می‌زنند.

بیشتر بخوانید
وی افزود: هدف اصلی امپراطوری‌های دروغین عده‌ای از افراد را با خود همراه ساختن است تا دست به دروغ پردازی زنند تا از این جو به وجود آمده به نفع خود استفاده کنند و افکار زیادی را با خود همراه سازند.
رئیس گفتمان سازی بسیج دانشجویی استان زنجان عنوان کرد: آن‌ها با مظلوم نمایی مطرح کردند که مورد ظلم و ستم واقع شده‌اند تا بتوانند مقدمه سازی درباره تسخیر یک کشور و ملت را داشته باشند و برای اینکه یهودیان را در سرزمینی به نام فلسطین جای دهند باید حکومت‌های دیگر را با خود همراه می‌کردند تا واکنش‌های بین الملل درباره این موضوع به حداقل برسد.
معاون سیاست ورزی بسیج دانشجویی افزود: مظلوم نمایی قدمتی طولانی در ریشه‌ی امپراطوران دروغین در جامعه دارد  آن‌ها با مطرح کردند  قضیه هولوکاست که شائبه‌های بسیاری پیرامون خود دارد به دنبال آن بودند که افکاری را با خود هم پیمان و هم مسیر کنند و یهودیان برای داشتن امنیت در کشوری باید مظلوم نمایی می‌کردند و این مظلومیت بهانه‌ای مهم برای آن‌ها بود.
بیگدلی ابراز کرد: از طرفی دیگر اسرائیلی‌ها برای اینکه افکار عمومی را با خود همراه سازند مطرح کردند که مورد تجاوز ، ظلم و جنگ قرار گرفته‌اند در حالی که این جنگ، جنگی نبود که تازه شروع شده باشد و یک قدمت طولانی دارد و در واقع جنگ سال‌ها قبل شروع شده بود و مسئله اصلی جنگ دیروز و امروز نیست.
معاون سیاست ورزی بسیج دانشجویی استان زنجان تصریح کرد: اسرائیلی‌ها با مطرح کردن اکاذیبی بی پایه و اساس مانند قضیه‌ی سر بریدن کودکان و مباحثی مانند سربازان زن اسرائیلی و بی احترامی‌هایی که سربازان فلسطینی در این موارد انجام داده‌اند در فضای رسانه مطرح کردند تا افکاری را با خود همراه سازند در واقع امپراطوری‌های دروغین به دروغ افکار و ذهنیت  افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهند تا آنها را قانع کنند برای توجیح جنایاتی که انجام داده‌اند در واقع سلاح اصلی امپراطوری‌های دروغین مظلوم نمایی است.
بیگدلی اضافه کرد: ولی مردم دنیا دروغ این دولت کودک‌کش و رژیم نامشروع را نپذیرفتند و باید در نظر داشت که این چنین امپراطوری‌هایی دارای رسانه‌های گسترده هستند تا از طرق مختلف دروغ‌ها را نشر و انتشار دهند و معرکه را به نفع خود پیش ببرند.
وی عنوان کرد: یکی دیگر از مسیرهایی که در واقع دشمنان به دنبال آن هستند تا جنایات خود را توجیه کنند قضیه بمباران شدن بیمارستان المعمدانی بود که مورد حمله واقع شد و افراد بیگناه زیادی شهید شدند اول اینکه اسرائیل این حرکت ناجوانمردانه را مرتکب شد ولی در کنار آن مباحثی مانند در بیمارستان سلاح بوده را برای عموم مطرح کردند در واقع خواستند کار غیر انسانی خود را اینگونه توجیح کنند. آن‌ها در هر صورت به دنبال توجیح جنایات خود هستند و می‌خواهند به کشورها ضربه وارد کنند و به واسطه همین دروغ پردازی‌ها رسانه‌ها را در کنار خود دارند و از این مسیر سود می‌برند.
معاون سیاست ورزی بسیج دانشجویی استان زنجان ابراز کرد: در کشور خودمان نیز در جریانات سال گذشته دشمن با استفاده از افراد مطرح جامعه از قبیل فوتبالیست‌ها، بازیگران و اینفلوئنسرهای مختلف یک ماجرای که حقیقت ندارد را بیان می‌کنند و تلاش دارند با دست گذاشتن بر روی این مسئله افکار عمومی را در دست گرفته و عده‌ای را در کنار خود نگه دارند تا افکار بقیه مردم را نیز با توجه به محبوبیت این افراد به خود جلب کرده و هم مسیر گردد.
بیگدلی  افزود: اگر به تاریخ مراجعه کنیم می‌فهمیم در هر ماجرای جنگ و خونریزی در جهان سناریوی اول توسط امپراطوری‌های دروغین پایه ریزی شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر