logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۳۵۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر قیدار:

اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری قیدار سرعت گرفته است

اجرای-پروژه‌های-عمرانی-شهرداری-قیدار-سرعت-گرفته-است
رئیس شورای اسلامی شهر قیدار گفت: علیرغم کاهش درآمدها، اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری قیدار سرعت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق،صفر علی اسلامی،رئیس شورای اسلامی شهر قیدار گفت: علیرغم کاهش درآمد شهرداری از واریزی دولت واخذ پروانه‌های ساخت وساز  ؛ اجرای پروژه‌های شهری با قدرت تمام عملیاتی شده و خدمت به شهروندان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: امسال شهرداری قیدار از نظر بودجه‌ای بخاز واریز نشدن کمکهای دولتی از طریق مالیات بر ارزش افزود به مشکل برخورد کرده و درآمد ارزش افزوده آن از نصف هم کمتر شده و به ۱۲۵ میلیارد ریال رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قیدار اظهار داشت: به همین دلیل بودجه دریافتی شهرداری قیدار هم نصف شده است اما با این حال از اجرای پروژه های شهری عقب نشینی نکرده‌ایم.

اسلامی با بیان اینکه سال گذشته، وضعیت درخشانی از بابت بودجه داشتیم تصریح کرد: در سال گذشته درآمد ارزش افزوده شهرداری ۵۳۰ میلیارد ریال، درآمد عوارض ۵۰۰ میلیارد ریال و درآمد کارخانه آسفالت ۳۰۰ میلیارد ریال بود.

رئیس شورای اسلامی شهر قیدار، یکی از اولویت‌‎‌های شورا و شهرداری قیدار را آسفالت‌ریزی در شهر اعلام کرد و گفت: این کار با جدیت در حال انجام است، اما در کنار این موضوع بحث جدول گذاری بافت فرسوده شهر قیدار نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر