logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۳۵۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول حزب همدلی مردم تحول خواه استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

هوشیاری مردم پروژه‌های امپراطوری دروغگو را در هم پیچید

هوشیاری-مردم-پروژه‌های-امپراطوری-دروغگو-را-در-هم-پیچید
مسئول حزب همدلی مردم تحول خواه استان زنجان با بیان اینکه یکی از عواملی که امپراطوری‌های دروغین نمی‌توانند بر کشور و مردمان ایران مسلط شوند حفظ وحدت و اقتدار است گفت: هوشیاری مردم همیشه در صحنه پروژه‌های امپراطوری دروغگو را در هم پیچیده است.

امجد باقری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه پس از پیروزی ایران در جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس دشمنان از طرق مختلف اعم از داخل و خارج کشور برای ساقط شدن انقلاب توطئه چیدند و برخی رسانه‌ها را با خود همراه کردند که اصلی ترین حرکت دشمن فعالیت در عصر جدید است گفت: دشمن سعی دارد با نفاق در جامعه از هر اتفاق کوچک که در داخل کشور به وقوع می‌پیوند یک واقع بزرگ قلم زنند.

بیشتر بخوانید

وی گفت: در جریانات اخیر که در کشور به وقوع پیوسته بود آمریکا و اسرائیل با مکر، حیله و پرداختن به اخبار کذب سعی داشتند مردم را به خیابان‌ها بکشند و این طور روایت کنند که علت تجمع مردم در خیابان‌ها اعتراض آن‌ها به اوضاع مملکت است.

مسئول حزب همدلی مردم تحول خواه استان زنجان عنوان کرد: هوشیاری مردم همیشه در صحنه پروژهای امپراطوران دروغگو را در هم پیچیده است و آن‌ها را نابود کردند.

باقری گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب که در سال ۱۳۵۷ به وقوع پیوست سعی داشت انقلاب نو پا را از پای در آورد کشور ایران از همان ابتدا دشمنان زیادی به خود دیده است و این دشمنان در صدد بودند تا مانع رشد این انقلاب نو پا شوند.

وی تصریح کرد: در ادامه، جنگ هشت سال دفاع مقدس در ایران بود که باعث می‌شود امپراطوری‌های دروغین پشت صدام و بعثی‌ها بایستند و از آن‌ها حمایت کنند.

مسئول حزب همدلی مردم تحول خواه استان زنجان عنوان کرد: دشمنان با شروع جنگ سعی داشتند ظرف مدت کمی کشور ایران را به تصاحب در آورند.

وی افزود: دشمنان سعی دارند آرامش و آسایش را از مردم ایران صلب و جمهوری اسلامی نو پا را ساقط کنند و با لطف خدا و جوانان غیور ایران زمین و با رهبری و رهنمودهای امام خمینی راحل پیروز میدان شدند.

باقری گفت: دشمنان زمانی که هوشیاری و اقتدار ملت ایران را به چشم دیدند دانستند که ایران شکست ناپذیر است و امپراطوران دروغین هرگز نخواهد توانست نسبت به جمهوری اسلامی دسیسه کند چرا که هر بار دسیسه‌ای از جانب دشمن صورت گرفته شده است با تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری سطح اطلاعات و دانش مردم افزایش یافته و دیگر حنای دشمنان برای ملت غیور و شهید پرور انقلاب اسلامی رنگی ندارد.

مسئول حزب همدلی مردم تحول خواه استان زنجان تاکید کرد: اگر به سرنوشت کشورهای همسایه نظاره‌گر باشیم در می‌یابیم که در برخی کشورها امنیت و آزادی نیست و امنیت و آزادی امروز در کشور را مدیون امام راحل، شهدا و رهنمودهای به جا مقام معظم رهبری هستیم.

باقری افزود: جوانان کشورمان تا پای جان از آرمان‌های اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد و نقشه‌های شوم امپراطوری‌های دروغین نیز نقشه بر آب خواهد شد.

وی ابراز کرد: دشمنان برای اینکه بر کشورمان سلطه کنند دست به جنایات مختلف از جمله ترور شخصیت‌های برجسته مانند حاج قاسم سلیمانی و  شهید شهریاری انجام دادند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر