logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۳۵۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
به مناسبت روز شهدای دانش‌آموز برگزار شد؛

یادواره شهدای دانش‌آموز و شهدای غزه در روستای حاج سیران برگزار شد

یادواره-شهدای-دانش‌آموز-و-شهدای-غزه-در-روستای-حاج-سیران-برگزار-شد
به مناسبت روز دانش آموز و با حضور و نقش آفرینی دانش آموزان، یادواره شهدای دانش آموز و شهدای غزه به همت قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه استان زنجان و با مشارکت پایگاه های مقاومت بسیج برادر و خواهر و مدیر مدرسه بصیرت در امامزاده محمد بن ابراهیم روستای حاج سیران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام موسوی در این یادواره با اشاره به نام گذاری روز دانش آموز اظهار داشت: این روز روز تاریخی و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی به جهت حماسه سازی این قشر آینده ساز است.

بیشتر بخوانید
وی به شهدای دانش آموز هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دانش آموزان زمان دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل به وظیفه خود عمل نمودند و دانش آموزان این زمان نیز وظیفه دارند با حضور موثر در راه کسب علم و دانش و با کسب آمادگی‌های لازم برای خدمت به مردم قدم بردارند.
 
موسوی در ادامه سخنان خود ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و ابراز انزجار از اقدامات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل گفت: رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی با حمایت آمریکا در حال نسل کشی در فلسطین است که کودکان بی گناه را به خاک و خون می‌کشد و باید این را بداند که نتیجه این اقدامات وحشیانه و غیرانسانی رژیم غاصب اسرائیل را تا مرحله فروپاشی و اضمحلال خواهد برد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر