logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۳۵۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

تبیین دستاورد‌ها زمینه‌ساز حضور حداکثری در انتخابات است

تبیین-دستاورد‌ها-زمینه‌ساز-حضور-حداکثری-در-انتخابات-است
استاندار زنجان با بیان اینکه دغدغه اصلی بنده حضور حداکثری مردم در انتخابات است، گفت: تک تک ما مسئول حضور حداکثری مردم در انتخابات پیشرو هستیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»محسن افشارچی امروز در جلسه شورای اداری استان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: اتفاقاتی که در غزه رخ داده بسیار دردناک است، این اتفاق باید آرامش را از ما بگیرید چراکه یک نسل‌کشی در این سرزمین در حال رخداد است. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: جهت‌گیری رسانه ملی ما در خصوص غزه جهت‌گیری درستی است اما باید خودمان نیز تجزیه و تحلیل داشته باشیم و تبیین درستی نماییم.

استاندار زنجان با اشاره به تبیین چرایی به وجود آمدن دولت اسرائیل و اینکه چرا انگلستان پشت آن ایستاد و آن را به وجود آورد و چرا آمریکا حمایت کرد، ادامه داد: هر یک قصه جدا دارد اما همه این‌ها چندین دلیل دارد که باید این موضوعات تبیین شود.

وی با بیان اینکه علت همراهی آمریکا در حال حاضر باید مورد مطالعه و سنجش قرار گیرد، گفت: تاریخ ۱۹۴۸ به این طرف نشان می‌دهد درتابوت مرده اسرائیل هیچ‌گونه مرده صلحی وجود ندارد.

افشارچی با تاکید بر تبیین این اتفاقات و آنچه در سالیان سال برای غزه رخ داده، گفت: بهتر است آموزش و پرورش با استناد با مدارک و مستنداتی که وجود دارد مسابقاتی را طراحی و دانش‌آموزان را بهتر با موضوعات آشنا کند.

افشارچی در بخشی دیگر با بیان اینکه زمانی که صحبت از مردم سالاری می‌شود، نکاتی باید رعایت شود، اذعان کرد: چیزی که برای توده مردم مسئله است این موضوع می‌باشد که مردم کسی را که انتخاب کرده است در دسترس باشد و در موقع نیاز به وی مراجعه و درخواست را ارائه داد.

وی افزود: باید در دسترس مردم باشیم، دغدغه بنده زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری مردم است و جامعه باید بداند کسانی که انتخاب کردند به دردشان خورد.

استاندار زنجان با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان گفت: اتفاقات رخ داده در استان باید به دید مردم برسد و تبیین شود تا مردم اقدامات شکل گرفته در دولت سیزدهم را ببینند.

وی با بیان اینکه هماهنگی با روابط عمومی استانداری برای تولید محتوای مناسب انجام شود، گفت: بسیاری از اقدامات در حال انجام بوده و برخی اقدامات نیز انجام شده اما اطلاع‌رسانی نشده است. با این حال باید این اطلاع‌رسانی‌ها انجام شود و باید بدانیم تک‌تک ما مسئول مشارکت حداکثری مردم هستیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه یک اشتباه وجود دارد و دوستان باید بدانند سیستم اجرایی بر له یا علیه هیچ کس نباید ورود کند، گفت: در هیئات‌های اجرایی از میان ۱۱ نفر؛ ۸ نفر معتمد مردمی است و معمولا رد صلاحیت با دلیل مکتوب و منطقی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: بخشی از حضور مردم در انتخابات به عملکرد من خدمتگزار مردم و شما مدیران ارتباط دارد و امیدواریم شرمنده مردم و خون شهدا باشیم.

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ ]
استاندار بی عرضه
فرم ارسال نظر