logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۳۵۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
به مناسبت هفته بسیج انجام می‌شود؛

آغاز آبرسانی به 157 روستای استان زنجان

آغاز-آبرسانی-به-157-روستای-استان-زنجان
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه به مناسبت هفته بسیج برنامه‎های مختلفی در نظر گرفته شده است گفت: به مناسبت هفته بسیج 157 روستا در استان زنجان آبرسانی می‎شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سردار جهانبخش کرمی امروز در نشست شورای اداری استان زنجان با بیان اینکه در هفته بسیج ۱۶۵ عنوان برنامه با سه هزار و ۵۵۲ طرح اجرا خواهد شد گفت: از جمله برنامه‎های مهم در این هفته همایش اقتدار در مرکز استان، رزمایش کمک مومنانه و توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: برای هفته بسیج قراردادی با آبفا اجرا خواهد شد که طبق قرار داد به مناسبت هفته بسیج 157 روستا آبرسانی خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد: با توجه به این نکته تاریخی که امام راحل فرمودند؛ برای خنثی سازی فتنه دشمنان جهانخوران ما را به حال خود رها نخواهند کرد و در این باره امام راحل تدابیر مختلفی اتخاذ کردند که یکی از مهمترین آنها تشکیل نهاد مقدس بسیج است.

سردار کرمی ابراز کرد: در 5 آذرماه سال 1358 رهبر معظم انقلاب فرمان تاریخی را صادر کردند و عملا مردم را در مدیریت کشور در اقشار مختلف مشارکت دادند.

وی افزود: نقشی که بسیج در مسائل امنیتی کشور ایفا کرده است در نوع خود بی‌نظیر است چنانچه امام علی(ع) نیز درباره نعمت امنیت و سلامت می‎فرمایند؛ گواراترین نعمت امنیت است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: نیروهای انتظامی، سربازان گمان امام زمان(ع) و بسیحیان که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا به حال برای برقراری امنیت و خنثی سازی فتنه‎ها نقش‎های ارزشمندی داشته‎اند.

سردار کرمی تصریح کرد: در جریانات سال گذشته شاهد بودیم که به مدت سه ماه  بسیجیان شبانه روز در صحنه بودند حتی یکی از بسیجیان به نام "جانباز آقای تیموری" که یکی از کلیه‎های خود را در اثر اصابت چاقو از دست داده‎اند.

وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس زمانی که بسیج مردمی وارد عرصه شد درعملیات مختلف مانند ثامن ائمه، بیت‌المقدس 6 گردان مختلف از استان زنجان شرکت داشتند که  اولین گردانی که وارد خرمشهر شد گردان نیروهای استان زنجان بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ابراز کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری؛ بسیج یک ذخیره الهی، گنج بی‌پایان اس که تمام آن متعلق به همه ملت ایران است و بسیج در حوزه‎های مختلف امنیت، مقابله با تهاجم فرهنگی، اقتصاد و محرومیت‌زدایی همیشه در صحنه‎ها خوش درخشیدند.

سردار کرمی افزود: جریانات جنگ غزه مصداق بازر برای جهاد تبیین است تا چهره خبیث و جنایتکار آمریکا و صهیونیست برای جوانان آشکار شود.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری برنامه ۱۰ ساله اعتلای بسیج را ابلاغ کردند و همه برنامه‎های بسیج به تایید ایشان است و محرومیت زدایی و سازندگی را یک فصل درخشان از عملکرد بسیج عنوان نمودند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان تصریح کرد: در شرایط سخت کرونا ۸۵ هزار بسیجی دخیل بودند و در صف مقدم برای مقابله با بیماری کرونا همکاری لازم را با کادر پزشکی داشته و چندین نفر نیز به مقام شهادت نایل آمدند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر