logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۳۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

افتتاح و کلنگ زنی 454 پروژه در زنجان به مناسبت هفته دولت؛پروژه سبزه میدان به مطالبه عمومی تبدیل شده است

افتتاح-و-کلنگ-زنی-454-پروژه-در-زنجان-به-مناسبت-هفته-دولت؛پروژه-سبزه-میدان-به-مطالبه-عمومی-تبدیل-شده-است

فرماندار زنجان با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت 454 پروژه در سطح شهرستان زنجان افتتاح و کلنگ زنی می شود، گفت: برای افتتاح و کننگ زنی پروژه های هفته دولت 116 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

به گزارش موج رسا; رسول بیات امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه دوم تا هشتم شهریور ماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر نماد بارز صداقت، خدمت بدون منت بودن و مصداق بارز مردم داری بودند.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته دولت  درسوم شهریور ماه همایش بزرگ پیاده روی در راستای افزایش نشاط و شادابی دسته جمعی در زنجان برگزار می شود، ابراز کرد: از هشتم تا 12 شهریور ماه جشنواره آش ایرانی توسط میراث فرهنگی زنجان با همکاری و همیاری دستگاهها اجرا خواهد شد.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه شهریور ماه برای زنجان روزهای خوش و خرمی خواهد بود، عنوان داشت: از یکم شهریور ماه مراسم تحلیف شورای جدید زنجان برگزار می شود که از روز چهار شنبه کارهای اصلی خواد را آغاز خواهند کرد که با استقرار شورای پنجم روح تلاش و فعالیت در شهرها و روستاهای زنجان دمیده می شود.

بیات با اشاره به اینکه به مناسبت هفته دولت چندین پروژه در سطح شهرستان زنجان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد، تصریح کرد: در مجموع 454 پروژه در سطح شهرستان زنجان با اعتباری بالغ بر 116 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی با بیان اینکه دو مورد کلنگ زنی و 12 مورد افتتاح به مناسبت هفته دولت در سطح شهرستان زنجان اجرا خواهد شد، افزود: شش مورد افتتاح مربوط به صنعت و معدن،11 مورد افتتاح مربوط به شهرداری،9 مورد افتتاح مربوط به بخشداری مرکزی،43 مورد به بخشداری زنجانرود،294 مورد مربوط به شرکت توزیع برق زنجان،هفت مورد پروژه های فرودگاهی و غیره به مناسبت هفته دولت در زنجان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه از سال گذشته تا به امروز 14 جلسه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان زنجان با 36 مصوبه برگزار شده است، ادامه داد: عمده برنامه های در رابطه به اشتغال بوده است.

بیات به پروژه سبزه میدان زنجان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: پروژه سبزه میدان به مطالبه عمومی تبدیل شده است و از وضعیت موجود به شدت دلخوریم و باید پروژه سبزه میدان در چهار سال دوره پنجم شورای شهر زنجان به پایان برسد.

وی با بیان اینکه نگاه به شهر باید یک نگاه متوازنی باشد و نباید شهر را به شمال و جنوب تقسیم بندی کنیم ، گفت: گذشته زنجان در جنوب شهر رقم خورده است و امروزه شمال شهر مکان خوبی برای غنی سازی اوقات فراغت است.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه برای ساماندهی رودخانه زنجانرود کمیته ویژه تشکیل شده است، اظهار کرد: از لایروبی رودخانه گرفته تا ایجاد تصفیه خانه با مقیاص کوچک توسط کمیته انجام می شود.

فرماندار زنجان با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت 454 پروژه در سطح شهرستان زنجان افتتاح و کلنگ زنی می شود، گفت: برای افتتاح و کننگ زنی پروژه های هفته دولت 116 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

منبع عصر زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر