logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۳۵۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان خبر داد:

احداث 2 آموزشگاه در روستاهای صعب‌العبور ابهر

احداث-2-آموزشگاه-در-روستاهای-صعب‌العبور-ابهر-
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: در ابهر یک پروژه دو کلاسه و یک پروژه یک کلاسه تحویل داده شد که در مناطق صعب‌العبور، که عمدتاً دانش‌آموزان این مناطق سالیان سال در کانکس تحصیل می‌کردند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حمیدرضا اسلامی در آیین کلنگ زنی آموزشگاه ۶ کلاسه ضمن تقدیر و تشکر از میهمانان حاضر در مراسم و به خصوص از برادران نجفی، خیرین مدرسه‌ساز که هزینه ساخت مدرسه ۶ کلاسه در شریف‌آباد را عهده‌دار شدند، گفت: در نیمه اول سال ۱۴۰۲، ما ۱۱۹ کلاس درس را در ۱۴ منطقه استان به اداره کل آموزش و پرورش و نواحی آموزشی تحویل دادیم که از این مجموع سهم شهرستان ابهر ۹ کلاس درس در قالب سه پروژه اعم از یک پروژه ۶ کلاسه، یک پروژه دو کلاسه و یک پروژه یک کلاسه بود که دو پروژه آخر در مناطق صعب‌العبور، دور افتاده و محروم ابهر قرار داشت که عمدتاً دانش‌آموزان این مناطق سالیان سال در کانکس تحصیل می‌کردند. 

بیشتر بخوانید

وی خاطرنشان کرد: در ذیل طرح شهید پناهی در روستای برزابیل و کلنگرز در هفته بسیج دانش‌آموزی دو مدرسه افتتاح شد.

اسلامی گفت: علاوه بر آن ۱۱۹ پروژه‌ای که در نیمه اول سال داشتیم برای سال ۱۴۰۲ حدود ۲۳۰ کلاس درس را در صورت تأمین مختصر اعتبارات تحویل خواهیم داد که این پروژه‌ها در مناطق ۱۴ گانه استان قرار داشته و تحولی عظیم در بحث نوسازی مدارس به شمار می‌رود.

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: بالاترین آمار تحویلی که داشتیم در سال ۱۳۹۱ به تعداد ۲۱۷ کلاس درس بوده که به امید خدا و همت عزیزان و خیرینی که همواره به عنوان یکی از بازوان اصلی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور هستند، امسال به تعداد بیش از ۲۳۰ کلاس درس تحویل خواهیم داد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در بحث محوطه مدارس تحویلی در سال‌جاری از محل قیر رایگان، به بیش از ۱۳۵ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی انجام شده که از این مجموع سهم شهرستان ابهر قریب به ۲۰ هزار مترمربع بود که به بهره‌برداری دانش‌آموزان این منطقه رسید. 

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان در پایان گفت: امید داریم با عنایت الهی این روند رو به توسعه با توجه به نگاهی که ریاست محترم جمهوری و سایر دستگاه‌های دولتی در بحث تأمین اعتبارات دارند، روندی ادامه‌دار و مستمر باشد تا بتوانیم مدارس بیشتری با کیفیت هرچه بالاتر که در شأن و منزلت مردم شریف ایران در اقصی نقاط کشور به خصوص استان زنجان و بالاخص مردم شریف شهرستان ابهر باشد به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر