logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۳۵۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خبر داد:

توزیع آرد روستاهای صعب العبور استان زنجان

توزیع-آرد-روستاهای-صعب-العبور-استان-زنجان
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 950 تن سهمیه آرد واحدهای خبازی و خام خانه‌پز روستاهای صعب‌العبور استان زنجان تخصیص و توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از واحد روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان؛ ولی اله زمانی، در رابطه با توزیع آرد به روستاهای صعب العبور استان زنجان، اظهار داشت: 950 تن سهمیه آرد واحدهای خبازی و خام خانه‌پز برای دوره آذر و دی ماه سالجاری در آبان ماه به تمام روستاهای استان که به لحاظ شرایط آب و هوا و مسیرهای کوهستانی صعب‌العبور است، تخصیص و توزیع می شود.

بیشتر بخوانید

زمانی گفت: تامین و توزیع 950 تن سهمیه آرد واحدهای خبازی و خام خانه پز برای 130 روستا با جمعیت حدود 52 هزار نفر در سطح استان انجام می‌شود. 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به در نظر گرفتن وضعیت جوی و پیش‌بینی مسدودی جاده‌های مواصلاتی بین شهری و روستایی استان زنجان، خاطرنشان کرد: از آبان‌ماه امسال‌ نسبت به برنامه‌ریزی و هماهنگی با فرمانداران شهرستان‌های استان به منظور تحویل بموقع آرد واحدهای خبازی و خانه‌پز روستاهای استان به‌ خصوص به روستاهای صعب‌العبور اقدامات لازم انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر