logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۳۴۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان زنجان:

داوطلبان رد صلاحیت شده ۴ روز فرصت ثبت اعتراض دارند

داوطلبان-رد-صلاحیت-شده-۴-روز-فرصت-ثبت-اعتراض-دارند-
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان زنجان گفت: داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها در هیئات‌های اجرایی مراکز حوزه‌های انتخابیه، مورد تأیید قرار نگرفته و یا احراز نشده، می‌توانند به مدت 4 روز از 21 تا 24 آبان تنها از طریق مراجعه به نشانی الکترونیکی keshvar.moi.ir ، اعتراض خود را به صورت مستدل ثبت نمایند.

ولی‌اله رحیمی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: نتایح بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیئات‌های اجرایی حوزه‌های اصلی انتخابیه استان زنجان در روزهای 19 و 20 آبان به داوطلبان ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید

به گفته رحیمی؛ داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها در هیئات‌های اجرایی مراکز حوزه‌های انتخابیه، مورد تأیید قرار نگرفته و یا احراز نشده، می‌توانند به مدت 4 روز از تاریخ 21 آبان لغایت 24 آبان تنها از طریق مراجعه به نشانی الکترونیکی keshvar.moi.ir ، دسترسی به میز خدمت شورای نگهبان اعتراض خود را به صورت مستدل ثبت نمایند و از مراجعه حضوری به دفاتر هیئات نظارت خودداری کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان به روند ثبت نام داوطلبی نمایندگی مجلس خبرگان رهبری نیز اشاره کرد و گفت: داوطلبان یا نمایندگان آنها، فقط تا 20 آبان فرصت دارند با حضور در فرمانداری زنجان در استان، فرمانداری قم و یا ستاد انتخابات مستقر در وزارت کشور ثبت نام کنند.

به گفته رحیمی؛ با پایان ششمین روز روند ثبت نام، 6 نفر از حوزه انتخابیه استان زنجان، داوطلبی خود را برای حضور در این انتخابات قطعی کرده‌اند.

«دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری جمعه 11 اسفند برگزار می‌شود.»

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر