logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۳۴۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

اسرائیل تا ابد محکوم اصلی جنایات در غزه است

اسرائیل-تا-ابد-محکوم-اصلی-جنایات-در-غزه-است-
امام جمعه ماهنشان با توجه سخنان دبیر کل سازمان ملل در تایید حمله حماس که یک مدرک تاریخی است گفت: رژیم صهیونیستی تا به ابد محکوم اصلی جنایات غزه است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: با توجه به سخنان دبیر کل سازمان ملل اسرائیل تا به ابد محکوم اصلی جنایات غزه است و آنان حتی به سخنان دبیر کل سازمان ملل توجهی نکرده و از این طریق فلسفه ایجاد سازمان ملل را زیر سوال بردند و به انسان کشی ادامه دادند. 

بیشتر بخوانید
وی ادامه داد: حضور کم سابقه مردم ولایی شهرستان ماهنشان در راهپیمایی ۱۳ آبان نشانگر عمق باور مردم به انقلاب و علاقه قلبی آنان به مردم فلسطین است. 
علی اکبری ادامه داد: حضور دانش‌آموزان،معلمین و مدیران در این راهپیمایی زینتی بود از همه اقشار مردم علی‌الخصوص فرهنگیان.
وی خاطر نشان کرد: ازصدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و مرکز زنجان که در ترغیب و تشویق مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان و همچنین انتشار اخبار از حضور مردم را داشتند تشکر کرد،وی همچنین از خبرنگاران که در انتشار اخبار و تصاویر نقش بسزایی داشتند قدردانی کرد. 
امام جمعه ماهنشان اذعان کرد: وقتی رسانه‌ها خبر نسل‌کشی مردم مظلوم غزه را پخش می‌کنند دل هر مسلمان را به درد می‌آورد اما تظاهرات میلیونی ملت‌های مختلف در سراسر جهان نشان دهنده آن است که فلسطین در قلب ماست .
وی گفت: ماجرای غزه نقاب از صورت کشور‌های اروپایی برداشت و خود واقعی آنان رانشان داد و معیارهای دوگانه آنان را مشخص نمود.
 
وی تاکید کرد: طبق اعلام رسمی تاکنون بیش از ده هزار نفر اعم از زن و کودک و غیرنظامی در غزه جانشان را از دست داده‌اند ولی آیا این همه کشت و کشتار وجدان جمعی آنان را آزرده نمی‌کند و دلشان را به درد نمی‌آورد؟ چرا که جنایت بودن این حادثه را منافع آمریکا تعیین می‌کند. 
علی اکبری اذعان کرد: قائله غزه از بعضی جهات برای بعضی دولت‌های مسلمان اعم از عربی و غیر عربی سرافکندگی به بار آورد چرا که آن کشورها اگر در عمل رژیم صهیونیستی را تحریم می‌کردند مسائل غزه حل میشد. 
علی اکبری ادامه داد: قائله غزه بعضی از هنرمندان و سلبریتی را هم رسوا کرد که آیا ناله‌های این کودکان را نمی‌شنوید؟ آیا این همه کشتار را نمی‌بینید؟ چرا سکوت می‌کنید؟ چرا به خاطر مرگ یک دختر جوان آن همه آشوب و فتنه در کشور ایجاد کردید اما در مقابل کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهید؟ 
وی همچنین بعضی از اساتید را مورد خطاب قرار داده و گفت: آیا وجود انسانیتتان به خواب رفته و واقعیت‌ها را نمی‌بینید؟ چرا تبیین‌گری نمی‌کنید و دانشجویان را با واقعیت آشنا نمی‌کنید؟
امام جمعه ماهنشان با تاکید براینکه ۲۰ آبان سالروز شهادت حاج حسن طهرانی مقدم سید‌الشهدای اقتدار ملی است گفت: شهید طهرانی‌مقدم آرزویش محو و نابودی رژیم صهیونیستی بود،این شهید دانشمند که پدر اقتدار موشکی ایران است و از خصوصیات برجسته این شهید طبق تعبیر رهبر انقلاب یک مدیر طبیعی و دور اندیش بود و بازدارندگی دفاعی کشور را به اوج خود رسانید، هنر شهید طهرانی مقدم پرورش شاگردان و دانشمندانی است که ادامه دهنده راه او هستند.
امام جمعه ماهنشان ضمن گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار گفت: نان و کتاب دو نماد سلامت جسم و جامعه هستند، تغذیه فکر و ذهن از غذای سالم با ترویج این سنت حسنه می‌باشد.
وی بر نقش دولت در احیای کتاب و کتابخوانی در انتشار کتاب‌های سالم و فاخر تاکید کرد و از مسئولین استانی خواست تا به کتابخانه‌های شهرستان از جهت جذب نیروی ماهر و بومی و هم احیای مجدد کتابخانه سیار توجه ویژه شود تا به مناطق کم برخوردار کتاب رسانی شده و فرهنگ کتاب خوانی در مناطق محروم رواج داده شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر