logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۳۴۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

غزه امروز به خط مقدم و نماد جبهه مقاومت تبدیل شده است

غزه-امروز-به-خط-مقدم-و-نماد-جبهه-مقاومت-تبدیل-شده-است
امام جمعه شهرستان طارم با بیان مقاومت مردم مظلوم فلسطین در مقابل اسرائیل مثال زدنی است گفت: غزه امروز به خط مقدم و نماد جبهه مقاومت تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته طارم با بیان اینکه غزه امروز به خط مقدم و نماد جبهه مقاومت تبدیل شده است گفت: امروز یکی از نشانه‌های افول و نابودی اسرائیل حمله به زنان و کودکان و زیرساخت‌ها است.

بیشتر بخوانید
وی افزود: جنایاتی که در فلسطین انجام داده شده است قابل توجیه نیست اسرائیل با انجام دادن جنایات سعی در توجیه آن‌ها دارند و  علت اینکه به بیمارستان‌ها حمله می‌کنند را  به گفته خودشان زیر بیمارستان‌ها به مراکز نظامی تبدیل شده است و از این طریق بر ما حمله می‌کنند.
امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: آنها با کشتن زنان و مردم بی‌گناه نه تنها پیروز نخواهند شد بلکه دنیا را بر علیه خود وادار به قیام می‌کنند و این کارهای وحشیانه اسرائیل خلاف کنوانسیون و قرار دادهای بین‌الملل است.
حجت الاسلام منصوری عنوان کرد: اما اسرائیل و حامیان آن‌ها بدانند کارهایی که طوفان الاقصی انجام داد شکست بزرگی بر دشمنان وارد کرد که به این زودی جبران پذیر نیست.
وی اضافه کرد: در حال حاضر در دنیا دو جنگ اساسی در حال انجام است که عامل اصلی آن آمریکا است این جنگ‌هاجنگ روسیه با اوکراین و جنگ اسرائیل با فلسطین است که در هر دو شکست خواهد خورد.
امام جمعه شهرستان طارم ابراز کرد: با توجه به سردی هوا از سفرهای غیر ضروری خودداری شود و در صورت مسافرت از تجهیزات زمستانی استفاده شود و با نیروهای پلیس و هلال احمر همکاری لازم به عمل آید.
امام جمعه طارم با اشاره به روز کتاب و کتابخوانی گفت: کتابخوانی یک عادت اکتسابی در وجود انسان است و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی ضرورت رشد تعالی جامعه است که در این میان ایجاد رغبت و عادت به مطالعه و کتابخوانی در کودکان و نوجوانان اهمیت ویژه دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر