logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۳۴۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با پایان پنجمین روز ثبت نام داوطلبی نمایندگی مجلس خبرگان رهبری:

۵ نفر از حوزه استان زنجان داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری شدند

-۵-نفر-از-حوزه-استان-زنجان-داوطلب-نمایندگی-مجلس-خبرگان-رهبری-شدند
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه نام نویسی از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری تا ۲۰ آبان ادامه دارد گفت: در پایان پنجمین روز ثبت نام تعداد ثبت نامی‌ها از حوزه انتخابیه استان زنجان به ۵ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، ابوالفضل رفیعی با بیان اینکه نام نویسی از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری تا ۲۰ آبان ادامه دارد گفت: در پایان پنجمین روز ثبت نام تعداد ثبت نامی‌ها از حوزه انتخابیه استان زنجان به ۵ نفر رسید.

بیشتر بخوانید

وی افزود: داوطلبان این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری می‌توانند با مراجعه به فرمانداری‌ زنجان، فرمانداری قم و همچنین ستاد انتخابات مستقر در وزارت کشور، ثبت نام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان در ادامه بیان کرد: روند بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئات های اجرایی که از ۴ آبان آغاز شده بود امروز پایان یافت.

رفیعی با بیان اینکه برای داوطلبانی که صلاحیت آن‌ها تایید یا احراز نشود، فرصت درخواست تجدید نظر و بررسی مجدد وجود دارد افزود: این دسته از داوطلبان به مدت دو روز فرصت دارند اعتراض خود را به هیئات نظارت استان اعلام کنند و دلایل رد صلاحیت خود را با مستندات از هیئات نظارت مطالبه کنند.

استان زنجان چهار حوزه انتخابیه و پنج کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد ، همچنین مردم استان زنجان یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارند.

انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر