logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۳۴۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیات اتومبیل‌رانی استان زنجان:

رشته آفرود در زنجان علاقه‌مندان زیادی دارد

رشته-آفرود-در-زنجان-علاقه‌مندان-زیادی-دارد
رئیس هیات اتومبیل‌رانی استان زنجان گفت: استان زنجان در این رشته رانندگان خوبی دارد و ما هروقت در استان مسابقه برگزار کردیم جوانان و نوجوانان علاقه مند به این رشته بدون هیچ اطلاع رسانی از این رشته پر هیجان دیدن کرده‌اند.

سعید حسنی مقدم در گفتگو با پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه مسابقات استانی قهرمانی آفرود در زنجان برگزار شد اظهار کرد: مسابقات آفرود استانی با حضور شرکت کنندگان آقا و خانم که برای اولین بار در استان بود که خانم ها در این مسابقات حضور داشتند در کلاس‌های cc2400 و cc4000 به بالا در استان زنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید
وی در ادامه با اشاره به اینکه زنجان در رشته آفرود در رده‌های برتر کشور قرار دارد گفت: استان زنجان در این رشته رانندگان خوبی دارد و ما هر وقت در استان مسابقه برگزار کردیم جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به این رشته بدون هیچ اطلاع رسانی از این رشته پر هیجان دیدن کرده‌اند.
 
رئیس هیات اتومبیل‌رانی ادامه داد: این رشته در استان زنجان علاقه‌مندان زیادی دارد و باید مسئولین استان برای بهتر شدن و پیشرفت کردن از این رشته حمایت کنند.
 
وی گفت: بعد از جلسات متعددی که در هیات اتومبیل‌رانی داشتیم تصمیم گرفته شد که هر هفته جمعه‌ها مسابقات اتومبیل‌رانی را برگزار کنیم تا بتوانیم شادی و تفریح را برای مردم استان رقم زده باشیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر