logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۳۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خبرداد

پرداخت بیش از یک هزار و 30 میلیارد ریال از بهای گندم خریداری شده به کشاورزان زنجانی

پرداخت-بیش-از-یک-هزار-و-30-میلیارد-ریال-از-بهای-گندم-خریداری-شده-به-کشاورزان-زنجانی

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به پرداخت بهای گندم خریداری شده گفت: بیش از یک هزار و 30 میلیارد ریال از بهای گندم خریداری شده به کشاورزان زنجانی پرداخت شده است.

عبدالله جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پرداخت بهای گندم خرداری شده از گندمکاران در استان زنجان اظهار کرد: با پیگیریهای انجام گرفته و اتخاذ تمهیدات لازم امسال روند پرداخت بهای گندم خریداری شده از کشاورزان نسبت به سال گذشته مناسب‌تر شده است.

وی تصریح کرد: به طوری که در حال حاضر بیش از یک هزار و 30 میلیارد ریال به حساب گندم‌کاران استان واریز شده که 50 درصد مطالبات آنان را شامل می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خاطر نشان کرد: مابقی مطالبات گندم‌کاران استان طبق وعده دولت در آینده‌ای نزدیک به حساب آنها واریز می‌شود.

وی با اشاره به تسهیل در روند پرداخت بهای گندم ابراز کرد: پرداخت بخش عمده ای از بهای گندم خریداری شده به کشاورزان در کوتاه‌ترین زمان ممکن در سال جاری را بی‌سابقه دانست.

جعفری با اشاره به میزان گندم تولید شده در سطح استان زنجان بیان کرد: میزان گندم تولیدی استان زنجان در سال جاری 250 هزار تن پیش بینی شده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر