logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۳۴۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر صندوق کارآفرینی و امید شهرستان ایجرود خبر داد:

پرداخت 155 میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از تولید

پرداخت-155-میلیارد-ریال-تسهیلات-برای-حمایت-از-تولید
مدیر صندوق کارآفرینی و امید شهرستان ایجرود گفت: از سال ۱۴۰۱ تاکنون بیش از ۱۵۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.

مجید سرابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: صندوق کارآفرینی و امید شهرستان ایجرود به منظور حمایت، توانمندسازی و ساماندهی زنجیره‌های تولید، خوشه‌های کسب‌ و کار و پشتیبانان مشاغل خانگی، وام‌های صنعتی، خویش فرمایی و ایجاد و توسعه کسب‌ و کارهای خرد و کوچک و نیز حمایت از طرح‌های کار آفرینی تسهیلات پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید
وی با بیان اینکه در۶ ماهه اول امسال برنامه‌های سازمانی به صورت 100 ‌درصد محقق شده است، افزود: در صورت افزایش اعتبار و جذب منابع می‌توانیم تا ۲۰۰ درصد هم پرداخت این تسهیلات را محقق کنیم.
 
مدیر صندوق کارآفرینی و امید شهرستان ایجرود در خصوص زمینه‌های طرح‌های کار آفرینی و امید نیز گفت: فعالیت‌ها در بخش‌های اقتصادی، کشاورزی، صنعت و خدمات است و در این خصوص پرداخت‌هایی نیز صورت گرفته است.
وی افزود: پرورش گاو و ‌گوسفند، ‌قارچ، پرورش ‌گاو‌ شیری، تعمیرات جوشکاری و خدمات جوشکاری، تولید بذر گندم، خیاطی ‌خانگی و زنبورداری از جمله فعالیت‌هایی است تاکنون ارائه خدمات انجام شده است.
سرابی با بیان اینکه روستائیان نیز در این صندوق فعالیت خوبی دارند، تصریح کرد: روستاهایی مانند هلیل‌آباد، بیدگینه، آلاچمن، جوقین، ینگی‌کندسیدلر، قارختلو، گلابر، چیسب فعالیت دارند و از این صندوق تسهیلات دریافت کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه اعتباری که صندوق‌ کارآفرینی و امید شهرستان دارد به صورت شناور است، ادامه داد: این اعتبار در کل استان و هر شهرستانی که اعتبار خود را جذب کرده و به اتمام برساند می‌تواند از اعتبار سایر شهرستان‌ها جذب نماید.
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر