logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۳۴۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فیلم؛

شناسایی تاسیسات زیرسطحی، پروژه شهیدان کریمی را با تاخیر مواجه کرد

شناسایی-تاسیسات-زیرسطحی،-پروژه-شهیدان-کریمی-را-با-تاخیر-مواجه-کرد
مدیرعامل موسسه شهید رجایی گفت: پروژه شهیدان کریمی بعد از مراسم کلنگ‌زنی به دلیل بحث‌های مهندسی، شناسایی تاسیسات زیرسطحی با تاخیر مواجه شد که از این بابت از مردم شهر زنجان عذرخواهی می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» رضا مقیسه در حاشیه بازدید از اجرای پروژه شهیدان کریمی در زنجان؛ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه شهیدان کریمی بعد از مراسم کلنگ‌زنی به دلیل بحث‌های مهندسی، شناسایی تاسیسات زیرسطحی با تاخیر مواجه شد که از این بابت از مردم شهر زنجان عذرخواهی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: پروژه در حال حاضر در نقطه خوبی به لحاظ تکمیل نقشه‌ها، مباحث مهندسی قرار دارد، اما سعی داریم این پروژه را با سرعت قابل قبولی به اتمام برسانیم.

مدیرعامل موسسه شهید رجایی (هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا) با اشاره به اینکه برنامه زمان‌بندی اتمام طرح بزرگ شهیدان کریمی ۱۸ ماهه است، اذعان کرد: شهرداری با همکاری و مساعدتی که دارد به روند اجرای سریع طرح کمک می‌کند.

مقیسه گفت: در اجرای پروژه‌های شهری مساله عمده، موضوع معارضین زیرسطحی است که شناخته نشده‌اند که در این خصوص استعلام های مورد نیاز از شرکت‌های آب، برق و گاز در این زمینه گرفته می‌شود.

وی اذعان کرد: هیچ وقت استعلاماتی که از ادارات گرفته می‌شود دقیق نیست و ما باید در حین اجرای پروژه، محل دقیق تاسیسات را شناسایی کنیم تا حادثه‌ای ایجاد نشود.

مدیرعامل موسسه شهید رجایی خاطرنشان کرد: گاها اگر برخورد و تداخلی وجود داشته باشد تاسیسات باید جابه‌جا شوند که می‌تواند برنامه زمان‌بندی را دچار انحراف کند. 

وی گفت: شهرداری زنجان قول داده پای کار تامین منابع برای اجرای پروژه شهیدان کریمی باشد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر